annie2 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Lurer på hva som er største flashbaserte spiller så langt? Og hvor langt opp kan de gå i framtiden? Noen som har noe informasjon om det? Jeg kunne VELDIG godt tenkt meg en 4-5 gigabyte flashbasert spiller om noen år... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Compact Flash-formatet finnes som både 2 og 4 GB pr. dags dato, men jeg vet ikke om man finner noe som kan brukes til å spille av disse kortene. Memory Stick Duo-formatet finnes i 2 GB i dag, og skal etter det jeg har hørt, også komme som 4 GB i år. Mobiltelefoner som SE K700i bruker Memory Stick Duo, men jeg har ikke sett MP3-spillere som bruker minnekort (kanskje Sony planlegger noe lurt siden det er "deres" format). SD-formatet finnes også som 2 GB, og 4 GB er vel ikke så usannsynlig der heller. Endret 17. juni 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
annie2 Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Jeg så en SD basert spiller nå nylig. Av merket Hama. Trolig denne: Hama MP3 Spelare DMP-100 SD/MMC (56126) Fyren i butikken mente lyden var trolig dårligere enn Muvo. Den var veldig billig. Men med høykapasitets SD kort blir jo prisen betraktelig høyere. Største de har på databutikken er 2 GB. Men jeg ser på en svensk side at det finnes mange som tar SD kort: http://www.kelkoo.se/b/a/ss_mp3_med_sd.html Endret 18. juni 2005 av annie2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå