Gå til innhold

[GTA]Noen spm. ang. eksport og import i SA...

Anbefalte innlegg

Jeg har nå begynt for fullt med eskporteringa av biler i San Fierro (tjener jo grovt på det!).

Jeg har noen spørsmål angående både import og eksport av biler.

Import-spørsmål:

1. Hvor og hvordan finner jeg bilene som jeg kan importere (får mld nå og da om at jeg kan importere en ny bil, men fra hvor?)

2. Vil man tjene penger på å importere, eller må man betale?

3. Vil bilene man importerer være å finne i "car showroom" til en hver tid etter at jeg har skaffet dem?

Eksport-spørsmål:

1. Får man dårligere betalt om bilen man eksporterer har fått noen støt?

2. Hvor bør jeg dra for å finne følgende biler:

-Patriot

-Remington

3. hvordan ser de ut, de bilene jeg nevnte ovenfor?

4. Når jeg er ferdig med den eksport-lista, vil jeg da få en bonus eller noe lignende?

5. Kommer det nye lister ettersom jeg blir ferdig med de gamle?

Takker for alle svar. :)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svare på noen av eksport greiene jeg da:

1: Ja du får dårligere betalt hvis bilen er skadet. Jeg pleier å ta de en tur til pay'n sprayen som ligger like ved garasjen din, for deretter å kjøre toglinja ned til havna. Hvis bilen er uskadd får du et rundt tall, f.eks 30 000

3: Infernus er den bilen som er kliss lik Honda nsx. Du finner den både her og der i las venturas, og også i vestsentrum i los santos.

Acura%20NSX%202004%20-%201024x768.jpg

5. Ja, når du er ferdig med den første lista kommer det nye. Veit ikke hvor mange som kommer da. Tre, kanskje :hmm:

Gudd løkk :thumbup:

Endret av DurinVIII
Lenke til kommentar

Skal vi se. Nå har jeg fått tak i en del biler. Mangler bare Patriot (Hummer'n, ikke sant?) og en viss Remington.

Men jeg lurer fortsatt på hvor og hvordan jeg finner ut om de importeringsgreiene, da jeg gjerne har lyst til å prøve å skaffe litt flere doninger til showroom'et mitt. :)

Lenke til kommentar

Denne vil nok hjelpe deg med spørsmål ang. import / export :)

Og for å importere, så går du til tavla og trykke f (usikker på knappen).

Der kommer det opp forsjellige dager med forskjellige biler..

Du kan f.eks. kun importere en bil på "onsdags-lista" på en onsdag..

Du må betale for bilene..

Det er som å kjøpe dem..

Når du har kjøpt dem, så må du behandle dem fint..

Du har kun de du kjøper..

Har ikke testa å importere så mye, så kan ikke garantere at det er sant alt jeg sier, men det meste skal være sant.. :p

Endret av Stealth-
Lenke til kommentar
[iC' date=18/06/2005 : 01:41] Skal vi se. Nå har jeg fått tak i en del biler. Mangler bare Patriot (Hummer'n, ikke sant?) og en viss Remington.

Men jeg lurer fortsatt på hvor og hvordan jeg finner ut om de importeringsgreiene, da jeg gjerne har lyst til å prøve å skaffe litt flere doninger til showroom'et mitt. :)

For å få tak i patrioten på en mer eller mindre lovlig måte ( kontra stjele den fra militærbasen) så kan du dra til las venturas. Helt nord i byen, er det et militært hovedkontor eller noe militært av et slag. Hvis du bare cruiser rundt i området der, så kommer patrioten kjørende en god dag

Lenke til kommentar
[iC,18/06/2005 : 01:41] Skal vi se. Nå har jeg fått tak i en del biler. Mangler bare Patriot (Hummer'n, ikke sant?) og en viss Remington.

For å få tak i patrioten på en mer eller mindre lovlig måte ( kontra stjele den fra militærbasen) så kan du dra til las venturas. Helt nord i byen, er det et militært hovedkontor eller noe militært av et slag. Hvis du bare cruiser rundt i området der, så kommer patrioten kjørende en god dag

Eller vist du ser på linken jeg gav, så ser du at den står parkert på en frabrikk ikke langt fra havnen..

Der kan du ta den uten politi-trøbbel..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
[iC' date=18/06/2005 : 20:53] Takk for svar, men det var noe jeg ikke skjønte; Hvor er denne tavlen? Er det den eksport-tavla man skal trykke F (use-knappen) på?

Nede på havna hvor eksport-krana står, litt lenger ut.

Lenke til kommentar
[iC,18/06/2005 : 20:53] Takk for svar, men det var noe jeg ikke skjønte; Hvor er denne tavlen? Er det den eksport-tavla man skal trykke F (use-knappen) på?

Nede på havna hvor eksport-krana står, litt lenger ut.

Ja, har funnet ut det nå, men takk allikevel. :)

BTW: Fint at man kan importere Euros derifra nå, så slipper man å kjøre helt til Venturas for å skaffe den (elsker den bilen!). :)

Lenke til kommentar
Denne vil nok hjelpe deg med spørsmål ang. import / export :)

Og for å importere, så går du til tavla og trykke f (usikker på knappen).

Der kommer det opp forsjellige dager med forskjellige biler..

Du kan f.eks. kun importere en bil på "onsdags-lista" på en onsdag..

Du må betale for bilene..

Det er som å kjøpe dem..

Når du har kjøpt dem, så må du behandle dem fint..

Du har kun de du kjøper..

Har ikke testa å importere så mye, så kan ikke garantere at det er sant alt jeg sier, men det meste skal være sant.. :p

Takker for den linken, kommer godt med når jeg selv skal gi meg i kast med dette. Må bare klare den derre forbanna city slicker dritten fra kjøre skolen. Når jeg er nesten ferdig, kommer en eller anna dust og smeller i sida på meg slik at bilen stopper, og jeg får failed. har skjed nå 10 ganger på rad, tror jeg trenger nytt tastatur snart :p

Lenke til kommentar

hehe..

Er dritt når noe skal ødelegge for deg rett før du er ferdig..

I dag har jeg også hatt litt uflaks..

Kom til level 12 på ambulanse..

Så hadde jeg bare levert folk 1 gang (må levere ca. 4 ganger på lvl 12), og henta 2 til, og skulle hente den 3. før jeg leverte for 2. gang..

Da mista jeg selvfølgelig kontroll over ambulansen, og den personen daua for jeg traff han såvidt..

2. forsøk, så klarte jeg å kjøre på noen på lvl 11 elns.. :p

Gjett hvem som var kjapp meg å gå utav spillet og banne litt for seg selv :p

Lenke til kommentar
Jeg er ferdig med driving school. Hva mer må til for å begynne med import/export? Du trenger vel ikke gull i alt?

Nei, du skal ikke trenge maks. Jeg husker faktisk ikke når man fikk til å eksportere/importere, men du vet når du får til å gjøre det (blir noe snakk om det før/under/etter et oppdrag, dessuten får du også noen info-pop-ups om det).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...