Enjoy-Capitalism Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Katta er ikke kjent som noe annet enn en nerdeskole. Jeg går selv på Oslo Katedralskole, og det er en ganske god beskrivelse av den. Careface. Hva betyr "Careface" ? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Digital Blaster, hvilken klasse kom du i? Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Digital Blaster, hvilken klasse kom du i? Kom i klasse 1AAD, altså 1D. Hva med deg? Hvordan var første skoledag for deg? Fiiiine damer Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Kom i 1B. Var en merkelig skoledag, men jeg har ingen fine damer i klassen min. Får se om det er noen ledige i din klasse. Endret 22. august 2005 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Kom i 1B. Var en merkelig skoledag, men jeg har ingen fine damer i klassen min. Får se om det er noen ledige i din klasse. Hehe Slapp av, det er mange fine jenter på skolen, så du blir nok kjent med de andre klassene etterhvert Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Håper det. Forresten, hva heter du? Jeg heter Carsten. Klasserommet er i de nye byggene. C22 er vel rommet elns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå