Bandidos-Pelle Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Ok, det var godt å høre - flott med gode lærere! Nå vet jeg om flere som skal begynne der, mange digge damer . Vi sees nok! Herlig, sier ikke "nei takk" til rips av det andre kjønn. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Bare så det er klart: Oslo Katedralskole er ingen kristenskole. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Bare så det er klart: Oslo Katedralskole er ingen kristenskole. Er temelig sikker på at du tar feil OT: Kjenner du Edvard H H (F klassen)? ( Begynner i andre gym, ble kåret til årets "get a room") På katta Endret 9. august 2005 av ~Alex~ Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Oslo Katedralskole er en offentlig skole, og er like kristen som f.eks. Handelsgym eller Fagerborg... Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Bare så det er klart: Oslo Katedralskole er ingen kristenskole. Er temelig sikker på at du tar feil Jeg er temmelig sikker på at du tar feil i å si at han tar feil... Lenke til kommentar
Josten Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Bare så det er klart: Oslo Katedralskole er ingen kristenskole. Er temelig sikker på at du tar feil Jeg er temmelig sikker på at du tar feil i å si at han tar feil... Er ikke kristenskole nei. Veldig god skole, så du kommer sikkert til å like deg der. Sluttet der nå nylig jeg da. Endret 9. august 2005 av Josten Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 På Ulsrud VGS kan du sitte på HW Forum hele skoledagen: hver eneste førsteklassing får låne en bærbar av skolen alle tre åra med Wifi på hele skolen! Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Bare så det er klart: Oslo Katedralskole er ingen kristenskole. Er temelig sikker på at du tar feil OT: Kjenner du Edvard H H (F klassen)? ( Begynner i andre gym, ble kåret til årets "get a room") På katta Katta er vel heller kjent som kommunistskolen. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Katta er ikke kjent som noe annet enn en nerdeskole. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Snillingen: Ja. Kjenner ingen som har søkt den. Regnes liksom som sånn raddisskole... Studieinspektøren sa vel til og med til meg; "Ja, katedralskolen er nok bra den, men man må huske å tenke på miljøet. Katta går jo for å være en litt sånn raddisskole og jeg tror kanskje ikke det passer noen av dere (sier han til meg og en venn). Lenke til kommentar
EJN Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Har kommet inn på Allmenn på Foss VGS. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Katta er ikke kjent som noe annet enn en nerdeskole. men den har tilgjenngjeld et veldig godt nerdemiljø Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Snillingen: Ja. Kjenner ingen som har søkt den. Regnes liksom som sånn raddisskole... Studieinspektøren sa vel til og med til meg; "Ja, katedralskolen er nok bra den, men man må huske å tenke på miljøet. Katta går jo for å være en litt sånn raddisskole og jeg tror kanskje ikke det passer noen av dere (sier han til meg og en venn). Det ble vel Handelsgym på deg, da? Den passet nemlig ikke for meg... Lenke til kommentar
Enjoy-Capitalism Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Katta er ikke kjent som noe annet enn en nerdeskole. Jeg går selv på Oslo Katedralskole, og det er en ganske god beskrivelse av den. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Jeg går selv på Oslo Katedralskole, og det er en ganske god beskrivelse av den. Hvilket år er det du går? Skal begynne VK2 der nå jeg Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Om jeg hadde sølt offentlig skole, så seff ville det vært handelsgym! Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Om jeg hadde sølt offentlig skole, så seff ville det vært handelsgym! Så du har kommet inn på en privatskole? Hvilken da? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Tre stykk, har ikke valgt enda. KG, OPG og John Bauer. John Bauer har jeg ikke søkt, de har bare satt meg opp... Og over, søkt, ikke sølt... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Katta er ikke kjent som noe annet enn en nerdeskole. Jeg går selv på Oslo Katedralskole, og det er en ganske god beskrivelse av den. Careface. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Er temelig sikker på at du tar feil Prøver du å fortelle meg at skolen jeg går på er religiøs? Jeebus. OT: Kjenner du Edvard H H (F klassen)? ( Begynner i andre gym, ble kåret til årets "get a room") På katta Han er vel en av halvdelene av et av de ufattelig udelikate tørrhumpe-i-trappa-førstissparene, kan jeg tenke meg? Kjenner? Neh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå