Shotherra Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Har en 92 Opel Vectra A. Hvor mye tror dere jeg kan få ut av den ved å ikke koste på den så mye? Motoren er en 8v 2.0L på 115hk 170Nm (175Nm uten kat.) Har satt på effekt annlegg, neste skritt er å fjerne katalysatoren. Derav skal jeg sette på KN filter som igrunnen bare gir kvassere lyd. Vurderer en trimkam men må jeg gjøre no med motoren da? Sette inn noen nye stemper eller veiv? Har ikke tenkt å frese litt av toppen... Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 kjikka på en 89 opel vectra som var til salgs (er ute etter brukt bil). Den var det filter, effektannlegg, frest toppen noen mm, trur katalysatoren var borte.. han mente at det var ca 120hk+litt muligens.. Så ikke ha for store forhåpninger. er vell mest for lyd/opplevelsen man gjør det for. Men det er en god motor.. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Flyttes fra bilteknisk til trimming/styling Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Hvor kan jeg få tak i trimkam?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå