Iminzilion Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Har fått denne trojanen som jeg ikkje blir kvitt.. Har prøvd masse spyware programmer og antivirus programmer. Noen av dere som har peiling? Den lager masse exe filer som er infekta som skifter navn hele tiden. Legger ved et bilde Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 1. Kjør en housecall (sigen min) 2. Skriv ned det som ikke blir fjernet 3. Start i Safe Mode og fjern det manuelt 4. Omstart Gjenta 1-4 et par ganger Post deretter en HijackThis-logg. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) ok. takker skal prøve på det nå. er så irriterende at norma antivirus er eneste antivirus programmet til nå som faktisk har greid å funne det. Men skal prøve edit: skal jeg kjøre live eller laste ned ? Endret 17. juni 2005 av XeLix Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) gikk ikke. får explorer error med en gang den skal loade enginge for å søke fekk det til.. Men housecall fant ingen ting.... Men norman klager hele tiden. Og de filene skifter navn hele tiden og er skrivebeskyttet. De legger seg i windows og system32 mappa. Begynner å bli irritert :S Får heller ikke tilgang til System Volume Information mappa. Der det låg en exe fil som og er infecta. Får bare: Ikke tilgang. Har prøvd sikkerhets modus. Admin brukes osv Endret 17. juni 2005 av XeLix Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Har lignende greier jeg og. Hver gang jeg sletter en prosess som jeg ikke kjenner til, dukker det opp en ny en. Lure på om dette kan være noe som ligger igjen etter aurora viruset ? Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Satt faktisk i 3 døgn. Og fekk det faktisk aldri vekk. Så jeg tok bare en reinstall og dreit i det. Og håper bare jeg aldri får det tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå