DreamT Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hei! Jeg er ny her og har problemer med pcn! Jeg kjøpte meg ny dvd brenner i går og satte den inn i dag! Så når har jeg en dvd brenner og en cdrom på samme IDE kabel! Men jeg har plassert cdrommen på slave og dvdn på master! Problemet er når jeg skal starte pcn, da får jeg denne feilmeldinga: Windows kan ikke starte fordi denne filen mangler eller er skadet: <wiinows root>\system32\hol.dll. Installer en kopi av filen ovenfor på nytt! hva skal jeg gjøre? trener svar raskt! Takk for hjelpa Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Får du startet i Safe Mode? hol.dll er ikke en systemfil. Safe Mode: Omstart og trykk F8 noen ganger etter første dos-skjermbilde. Velg sikkermodus. Lenke til kommentar
DreamT Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Jeg mente hal.dll fil Men jeg fikk ikke starta i sikkerhetsmodus nei Vet du noe mer? Lenke til kommentar
wil Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 funka den før du satte i DVD Brenneren din? Lenke til kommentar
DreamT Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Ja, den funka når jeg hadde satt den inn også men så gjorde jeg om noe i boot greiene og da fikk jeg meldinga! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Prøv å trykk F8 og velg start på de sist fungerende innstillinger. Lenke til kommentar
wil Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 hehe du må ikke holde på med bootgreier. det kan skjære seg i de værste tilfeller. det har jeg erfart mange ganger, men lærer aldri etter mange år med pc så føler jeg meg ganske trygg når jeg styrer med bootfilene i Windows. hva skulle du endre på forresten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå