Gå til innhold

Oppgradering av pc

Anbefalte innlegg

Tenkte nå at jeg skal oppgadere min pc. Under er delene jeg vurderer...

Komplett:

MSI K8T NEO2 F, K8T800PRO, Socket-939

AMD Athlon 64 3000+ Klokker denne opp 200mhz og så har jeg en 3200+ right? Hva er forskjelle på disse 2 egentlig, begge er identiske men den ene koster litt mer...

Thermaltake Venus Silent Boost CPU-Kjøler

TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual

Totalt: 2989

Ser dette ut som et greit oppsett eller? Resten har jeg.

Det ble vist endel penger ut av dette.... :hmm:

Endret av CorVette
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har en kamerat som har samme ram og han har ikke hat noe problem

ville også kjøpt allt fra samme netshop.. da dette blir billigere med tanke på frakt....

Hmm, må sjekke ut netshop ja...

Alt av komponenter er bra. Men RAMen brude du legge litt mere penger i..  tror jeg 

Du tror ja... Men er du sikker?

Lenke til kommentar

Synes det er helt ålright, jeg. Med 939 har du jo mulighet til å kjøpe deg en dobbelkjerne prosessor en vakker dag også... Aopen DVD-brenner hørtes litt skvip ut. Har tradisjon for å styre unna Aopen når det gjelder CD og DVD. Lykke til med maskina. Sparker sikkert bra fra seg den! :thumbup:

Lenke til kommentar

har nettopp kjøpt nec dvd brenner fra psdata, ingenting å si på den. den funker helt greit. Brenner veldig mye dvd'er og cd plater, det gjør den uten problemer. har ikke merket noe varmeforskjell i kabinettet, men den bråker litt da jeg kjører på max lesing/brenning

Lenke til kommentar
har nettopp kjøpt nec dvd brenner fra psdata, ingenting å si på den. den funker helt greit. Brenner veldig mye dvd'er og cd plater, det gjør den uten problemer. har ikke merket noe varmeforskjell i kabinettet, men den bråker litt da jeg kjører på max lesing/brenning

Har en Aopen CD brenner. 52x24x52. Den bråker mest på høy hastighet noe som er litt irriterende... Ellers er jeg godt fornøyd med den....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Stenges for dårlig bruk av emnefeltet, se forøvrig sticky/annonsering.

Ved kjøp:

Et godt emnefelt bør si noe om busjettet ditt, hva maskinen skal brukes til. Har du bestemt deg for AMD/Intel kan dette også med fordel inkluderes.

Døme på gode emnefelt:

•  

• Kontor-PC til under 5000 kr. (Sier noe om bruksområde om budsjett)

• Ny Stille-PC til 10000 kr.

• Spill-PC AMD64 og GeForce under 15K (Valgt merke og sier budjsett).

Ved salg:

Er du ute etter pris på din gamle pc, pc deler kan du opplyse om alder og event. hvilke delere det gjelder. Du trenger ikke prøve å presse inn alle delene hvor du etterspørr pris, men det kan være en fordel å legge inn de som du forventer vil ha høyest verdi.

Døme:

•  

• Selge-PC: AMD 1Ghz, 256MB RAM, 180GB HD mm. 3år

• Selge-deler: 2x256MB Noname RAM, 120GB HD

• Selge-PC: Dell P4 2.4GHz 3 år gammel

Merk dog at dette er dømer, det en etterlyser er mer informasjon enn at du skal selge pc eller deler!

Du er alltid tjent med et informativt emnefelt slik at de som event. kan hjelpe deg finner den.

Minner forøvrig om forumreglene:

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...