Rofle01 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 topic sier vel alt kantakt [email protected] vis du er interesert! Vi er ikke proffe så skills har ikke noe å si, men litt teamsans hadde vært fint Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 topic sier vel alt kantakt [email protected] vis du er interesert! Vi er ikke proffe så skills har ikke noe å si, men litt teamsans hadde vært fint Har dere noen web-side eller et forum? Lenke til kommentar
Rofle01 Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 tror ledern holder på med å lage en side men er ikke sikker. Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 er gjerne med. pm meg vis du hvil ha meg med... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Eg blir med eg, PM meg om du vil ha meg med! Lenke til kommentar
Jan1984 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Blir med jeg å så PM meg, Håper dette blir en bra organisert gjeng som virkelig følger ordre fra Commandern Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Rofle, hadde vært kult å ta en klan vs klan en gang i sommer. Sjekk internett siden ( www.zolid.org ) eller post her så kan vi kanskje spille mot hverandre en gang. Lenke til kommentar
Winkey Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg er gjerne med, pm hvis dere ikke er fulle enda! Lenke til kommentar
goose Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Spørs hvor aktive medlemmer dere leter etter. Jeg kan ikke forbinde meg 100% og stille på alle treningnee osv da jeg skal studere, men når jeg får tid vil det nok gjerne bli BT2. Av tideligere erfarig(BF 1942) (venter på BF2) så er jeg ikke den dårligste men ikke den beste heller. Jeg er mest interesert i å ha faste spille folk + at fokl som kan detta med team play. Damt jeg savner dette på CS. Man kan ligge bå bonn av score lista men har men god team så plutselig ligger man på toppen. Så har dere lyst på en medlem som vil spile med god team samarbeid men som ikke kan forplikte seg helt i 100% og som ikke her av de beste så si i fra. Jeg kommer evartfall til å prøve å bli god på div ting bla. flyging. Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg vil også gjerne med, PM meg vis du/dere fortsatt er interesert Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Med jeg også, hvis dere trenger flere folk Pm me! Lenke til kommentar
EVH Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 er med jeg og, hvis dere fortsatt tar inn Lenke til kommentar
Rofle01 Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Har vært på ferie så har ikke fått sjekket denne posten, men jeg er ikke så høyt oppe i rangstigen i denne clanen så for å få mer info så legg til MSN adr. jeg refererer til i første post! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Gidder ikke lege til msn adressen Tar dere fortsatt inn folk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå