svalbard Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hei. Fikk idag til min store forskrekkelse brev i posten fra Nord-Trøndelag Inntakskontor. Siden jeg ikke har søkt skole i Nord-Trøndelag, men i Bergen så begynte jeg å lure. På papiret jeg fikk stod det brukernavnet mitt og passord, jeg logget meg inn på vigo.no og sjekket valgene mine. Der til stod det svart på hvit at jeg kun hadde valg Idrett VK1 i Trøndelag. Noe jeg ikke har. Det stod og at søknaden min hadde sist blitt endret den 14.04.05, men jeg leverte min inn i Februar. Spørsmålet er da, hvordan kan noen ha endret søknaden min, og er det mulig å få endret den tilbake slik som jeg ønsker det? Dette er virkelig krise hvis ikke. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 ring til inntakskontoret fort son faen. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Tror jeg også ville ringt litt fort dit og hørt.. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Hadde gjort det, men det er stengt. Skal prøve imorgen, eller må jeg vente til mandag. Men har sendt en mail, så for all del håpe at det ordner seg. Sinnsykt kjipt om noen har rotet det til for meg.. EDIT: Fant ut at det er stengt, og er ikke åpen før mandag. Endret 17. juni 2005 av svalbard Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Ring fort som kvikt på mandag morgen! -Jar Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 har du gitt ut brukernavn & passord til noen ? Lenke til kommentar
muffe Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Eller kastet lappen med det i en av søppeldunkene i klasserommet? Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 har du gitt ut brukernavn & passord til noen ? Nei, har selvfølgelig ikke det. Jeg leverte inn søknaden fra maskinen min hjemme, og jeg bor aleine. Men når jeg tenker over det, så er det vel et system for logging av ip, og hvilken endringer som er blitt gjort. Uansett så vil jeg bare gjøre slik at jeg får mitt 1. valg som 1. valg. Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 For en kjip situasjon! Som andre har sagt, ring så fort som bare mulig til opptakskontoret og få ordnet opp. Ta gjerne kontakt med VG eller andre media også, de er sikkert interessert i slike morsomme (kanskje ikke for deg) nyheter nå på sommeren. Dersom dette er en feil i opptakskontoret sitt dataregister er det jo ekstra viktig at noen tar tak i dette, for da kan det ha skjedd med andre også. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 OK, da har jeg snakket med inntakskontoret. Tydligvis så var dette en feil hos viogo.no. For hos hun damen jeg snakket med sa at den skolen jeg ville komme inn på, faktisk stod som 1. valg hos meg. *Puste lettet ut* Mens den skolen jeg hadde fått brev av, stod som uaktuell. Men, hvordan kan det da ha seg at på internett står det en ting, men hos fylkeskommunen står det en ting?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå