Earendil Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Kvar kan eg laste ned anime direkte via ein nettlesar? Tenkte seriar som Naruto, Bleach, Hunter X Hunter, osv. På førehand takk for hjelpa. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Tviler på det er mulig, har aldri hørt om det i hvertfall. Man kan se anime på winamp, men må hoppe inn i episoder/serier da... Anbefaler å laste de ned. (noe som ikke er ulovlig engang ) Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Det er mange plassar det er mogleg, blant anna www.narutomania.com www.bleachportal.net og fleire liknande sider. Hittil har eg ikje funne nokon sider til å laste ned Hunter X Hunter. Leitar fortsatt. Og, ja, dei fleste anime-seriar er lovleg å laste ned, så det er ikkje warez. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 http://animesuki.com/ Hunter X Hunter der Og mye mer Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Det er via BitTorrent, noko som eg ikkje har tenkt til å bruke. BitTorrent hatar nemlig meg, har aldri fått det til. Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Lær deg det gutt! Og mangen problemer forsvinner! Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 La oss redde tråden fra snille moderatorer, og presisere lovlig nedlasting, eller hva? For å ta det subsettet av spørsmålet, vet jeg at endel anime-prosjekter har websider med endel større klipp tilgjengelig, f.eks. Gantz, selv om det er vel mye gørr. En bør heller ikke regne med de er oversatt. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Lær deg det gutt! Og mangen problemer forsvinner! Har prøvd å få det til og har også fått mange til å hjelpe meg, men får ikkje[/] til. Men det kan vi vel heller ta over PM i så fall? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg