Chakl Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Vet at det går ann å modde en strømforsyning vifte til en vanlig pc vifte, men vet dere hvor guiden ligger henn? Strømforsyningen er en gammal 300W ukjent merke, og vifta tror eg er 80x80 eller 120x120. Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 det du trenger å gjørra da er å klippe av kontakten og finner en vanlig kontakt i pc'en som du bruker til hdd og cd-rom og sånt og kobler den røde til gul ledning og den svarte til en av de 2 svarte... det er alt;) Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Er det noe grunn til dette? PSU'en trenger kjøler den å, hvis ikke brenner hele greia opp Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Er det noe grunn til dette? PSU'en trenger kjøler den å, hvis ikke brenner hele greia opp Hadde ikke tenkt på at han skulle ha vifta fra den gamle og utslitte PSUen som han ikke brukte mer da Eller kanskje hadde erstattet den late og bråkete vifta med en annen, men allikevel ville ha muligheten til å bruke den gamle? Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 joda, har tenkt på dette. Men om denne vifta er fra en lat gammel PSU så vil vifta også være lat og gammel Det er bare et tidsspørsmål før denne vifta er ødelagt i så tilfelle Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Det er bare et tidsspørsmål før denne vifta er ødelagt i så tilfelle Nei, egentlig ikke... Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 en vifte kan kjøre i 20.000 timer, så jeg tror ikke det blir et problem Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Neida, jeg skal ikke bruke den gjelende PSU vifta, men en veldig gammel og super Kraftig 120x120 vifta. Data_Smurfen -Tusen takk for svaret. Så prinsippet er det samme som å montere 3pins konakter,ja. EDIT Ved ektrem gaming 5timer+ er harddisken 20 celsius, før var den 33 celsius. Veldig god vifte. Endret 18. juni 2005 av chakl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå