RastaXP Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Hello, people. Har et 6800 kort som jeg har klokket 400/900, og i tilleg kjører på 12x1,6vp . Har hørt at man ikke bør bruke et klokket skjermkort på Doom 3, da Doom 3 visstnok skulle bruke skjermkortet på en litt annen måte, og dette kunne føre til varige skader. Mener det finnes en artikkel om det på hw.no. Noen som har prøvd dette med hell (og uhell)? Gamer.no John Carmack hadde også en annen liten (men, for noen, svært essensiell) detalj å fortelle: Da Doom III gjør ting litt annerledes enn dagens spill, vil systemer som er overklokket etter alt å dømme slite mer med Doom III enn andre spill. Han påpeker at alle kan gjøre akkurat det de vil med systemet sitt, men at de ikke må klage til id Software om noe går galt. Dermed kan det kanskje være lurt å huske på dette første gang du prøver Doom III på et overklokket system. Endret 17. juni 2005 av lord_vivec9 Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Merket ikke noen varige mèn etter at mitt kort kjørte det med OC. Men når sant skal sies, så hadde eg artifacts i doom 3 første gangen eg kjørte det. Det var så lite, men det var litt spesielt fordi det nesten kunne se ut som om spillet var sånn. Men de forsvant når eg klokket litt ned igjen. Det var noen striper på en måte. samme farge som bakgrunnen. (startmenyen) Endret 27. juni 2005 av suprsid Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) uff stemmer det?! virker som det er veldig sensitivt for artifacts her litt offtopic alle spill går smud her, men doom3 hakker på 640 480, og jeg har 9000 3dmarks. 512mb ram er nok syndern, men likevel Endret 27. juni 2005 av -Bassaddict- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå