milkshake1 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Det er flimmer på skjermen min når eg drar sidene opp og ned.... kva kan eg gjere for å få det i orden.... det var i orden før alt vart reinnstallert på maskina,men etter reinnstallasjon er det blitt flimmer... Før reinnstallasjon huskar eg att eg hadde noko som heitte nivea display (eller noko liknande)... nokon som veit kva cd evt nedlasting det fins?? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Nvidia tenker jeg, nivea bør du holde langt unna skjermen din... www.nvidia.com Lenke til kommentar
milkshake1 Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Nvidia tenker jeg, nivea bør du holde langt unna skjermen din... www.nvidia.com Ok.... dårleg erfaring med det?? Eg huskar berre det att eg hadde det før eg reinnstallerte eg,å då var det ikkje slik flimmer det er no.... veit du kva eg kan gjere med det?? Har åpna skjerm i kontrollpanel å prøver å finne oppdateringsfrekvens, men det fins ikkje der..... håpar nokon kan hjelpe meg... er fryktelig irriterande med flimmer på skjermen..... Lenke til kommentar
milkshake1 Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Nvidia tenker jeg, nivea bør du holde langt unna skjermen din... www.nvidia.com hehehe....nvidia.... hehe... las litt for fort eg.... Lenke til kommentar
wil Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 tull. Nvidia skjermkort og Hk fungerer fint det. selv har jeg hatt et GE-Force 4 Ti4200 kort stående i pc`en min, funka fint det, men skulle teste et annet GE-Force kort som heter GE-Force MX420, så jeg har ikke gidda å bytte tilbake igjen enda Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Som alle sier her, hent deg nyeste driver til kortet ditt på Nvidias sider. Der går du gjennom en veiviser som ender med å gi deg rett driver. Og den er gratis. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 milkshake1 Skrevet 17/06/2005 : 22:16 QUOTE (kjeklulf @ 17/06/2005 : 17:39) Nvidia tenker jeg, nivea bør du holde langt unna skjermen din... www.nvidia.com Mye dårlig erfaring med det ja, fuktighetskrem og skjermkort hører ikke sammen :!: Lenke til kommentar
milkshake1 Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Som alle sier her, hent deg nyeste driver til kortet ditt på Nvidias sider. Der går du gjennom en veiviser som ender med å gi deg rett driver. Og den er gratis. Var innpå nettsidene deres, lastet ned, nå funker det fint som bare det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå