Gå til innhold

Det flimmer på skjermen + Nivea display

Anbefalte innlegg

Det er flimmer på skjermen min når eg drar sidene opp og ned.... kva kan eg gjere for å få det i orden.... det var i orden før alt vart reinnstallert på maskina,men etter reinnstallasjon er det blitt flimmer...

Før reinnstallasjon huskar eg att eg hadde noko som heitte nivea display (eller noko liknande)... nokon som veit kva cd evt nedlasting det fins??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nvidia tenker jeg, nivea bør du holde langt unna skjermen din...;)

www.nvidia.com

Ok.... dårleg erfaring med det??

Eg huskar berre det att eg hadde det før eg reinnstallerte eg,å då var det ikkje slik flimmer det er no.... veit du kva eg kan gjere med det??

Har åpna skjerm i kontrollpanel å prøver å finne oppdateringsfrekvens, men det fins ikkje der..... håpar nokon kan hjelpe meg... er fryktelig irriterande med flimmer på skjermen.....

Lenke til kommentar

tull. Nvidia skjermkort og Hk fungerer fint det. selv har jeg hatt et GE-Force 4 Ti4200 kort stående i pc`en min, funka fint det, men skulle teste et annet GE-Force kort som heter GE-Force MX420, så jeg har ikke gidda å bytte tilbake igjen enda :p

Lenke til kommentar
milkshake1 Skrevet 17/06/2005 : 22:16

QUOTE (kjeklulf @ 17/06/2005 : 17:39)

Nvidia tenker jeg, nivea bør du holde langt unna skjermen din...

www.nvidia.com 

Mye dårlig erfaring med det ja, fuktighetskrem og skjermkort hører ikke sammen :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...