brd Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Det er sommerferie hvordan føles det? Endret 17. juni 2005 av izoren Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Det føles rart. Har sannsynligvis sett mange i klassen for aller siste gang. Ikke har jeg noe særlig å ta meg til i ferien heller, det blir en lang ferie... Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Kommer til å savne de som flytter bort :( Lenke til kommentar
Josten Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Det føles rart. Har sannsynligvis sett mange i klassen for aller siste gang. Ikke har jeg noe særlig å ta meg til i ferien heller, det blir en lang ferie... ditto Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Har ikke fått ferie enda vi Må på skolen på mandag, samt mandags kveld for og få utlevert kompetansebevis. Men etter det blir det en lang ferie ja. *Lure på hva jeg skal finne på* 2 mnd fri er alt for mye for min del Går ut fra skolen med fagbrev da, så det er godt Men blir mange harde år på høyskolen Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Det føles rart. Har sannsynligvis sett mange i klassen for aller siste gang. Ikke har jeg noe særlig å ta meg til i ferien heller, det blir en lang ferie... Jeg gleder meg til jeg skl bytte klasse.. Er så utrolig umoden klasse jeg er i.. (En fyr i klassen går rundt og skriker hele tiden, og får lov.. Altså, ikke vanlig skrik, men.. sånn skikkelig høyt!) bare 1 år igjen med denne dritten. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Avslapping i 2 mnd. Er det noen måte man kan se negativt på det? NEI!! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Det er sommerferie hvordan føles det? Fortjent! Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Det føles rart. Har sannsynligvis sett mange i klassen for aller siste gang. Ikke har jeg noe særlig å ta meg til i ferien heller, det blir en lang ferie... Det må være en forferdelig følelse å vite at det er mange av vennene dine du kansje aldri får se igjen.. kan ikke si jeg gleder meg til neste år Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Det føles rart. Har sannsynligvis sett mange i klassen for aller siste gang. Ikke har jeg noe særlig å ta meg til i ferien heller, det blir en lang ferie... Det må være en forferdelig følelse å vite at det er mange av vennene dine du kansje aldri får se igjen.. kan ikke si jeg gleder meg til neste år Tja. Føles egentlig bare rart, har ikke så mange venner. Så jeg skal nok klare å holde kontakten med de få jeg har. Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Det føles rart. Har sannsynligvis sett mange i klassen for aller siste gang. Ikke har jeg noe særlig å ta meg til i ferien heller, det blir en lang ferie... Det må være en forferdelig følelse å vite at det er mange av vennene dine du kansje aldri får se igjen.. kan ikke si jeg gleder meg til neste år Tja. Føles egentlig bare rart, har ikke så mange venner. Så jeg skal nok klare å holde kontakten med de få jeg har. joa, men du ser dem liksom ikke hver dag lenger... Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Ferie er alltid en god ting. Det hender jeg kjeder meg, men det er da bedre å kjede seg hjemme enn på skolen. Lenke til kommentar
brd Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Legg alle problemene bak deg ,slapp av i 2 mnd Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Vi har 9 uker vi, ikke spør meg hvorfor. Men har enda ikke fått den skikkelige summer-feelingen på grunn av været. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Det føles rart. Har sannsynligvis sett mange i klassen for aller siste gang. Ikke har jeg noe særlig å ta meg til i ferien heller, det blir en lang ferie... Det må være en forferdelig følelse å vite at det er mange av vennene dine du kansje aldri får se igjen.. kan ikke si jeg gleder meg til neste år Tja. Føles egentlig bare rart, har ikke så mange venner. Så jeg skal nok klare å holde kontakten med de få jeg har. joa, men du ser dem liksom ikke hver dag lenger... Det er liksom folk man har gått på skole med i 3år +at vi har fast grupper på 9stk i hver fast gruppe det er folk som man ser hver dag som man ikke ser til neste år Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 fy faen så kjipt det er ass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå