Gå til innhold

thumbnails vise feil i XP

Anbefalte innlegg

Jeg har på en eller annen måte klart å få til at bildene som ligger på datamaskinen ikke lenger vises som små "previews", men bare som et ikon med "jpeg" på...dette selv om 'views'-innstillingene står på 'thumbnails'...hvordan får jeg fikset dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Da er jeg litt usikker på hva du egentlig mener når du bruker ordet "previews".

Går ut ifra at du har OS på engelsk og da kan du velge mellom: Filmstrip - tumbnails - tiles - icons - list - details.

Det er tumbnails du må velge. Selv har jeg hele maskina mi på details og så må jeg gå inn i hver mappe i mine bilder etterpå og stille dem til tumbnails.

Dette gjøres med å trykke på view og velge måten de skal vises på. (Dette visste du nok, men jeg skjønner bare ikke hvorfor det ikke funker.........;P)

bmp

Lenke til kommentar

Jepp, jeg har det slik også, vanligvis har jeg det på 'tiles', men mapper med bilder i har jeg på 'thumbnails'....og på maskina på jobb får jeg da opp et lite 'miniatyrbilde'(preview) av bildet, men på maskina hjemme får jeg bare opp som et ikon med påskriften 'jpg'.

Jeg bruker ACDsee6 til bildearkiveringsprogram, men uansett hva jeg setter at alle bilder skal åpnes med(f.eks 'windows picture and fax viewer), så kommer de ikke opp som 'previews'....

Lenke til kommentar
....bildene som ligger på datamaskinen ikke lenger vises som små "previews", men bare som et ikon med "jpeg" på....

Gjelder dette kun jpg/jpeg-bildene eller alle typer bilder?

Er du vant med å jobbe i "Registeret", ser ut til at det er en jobb som må gjøres der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...