Pompiuses Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Jeg kjører windows xp. Musa er ofte slik at plutselig så bare fyker den til et helt annet sted på skjermen. Akkurat som den prøver å være "intelligent" og plassere seg over den knappen den tror jeg skal trykke på neste gang. Hvordan får jeg slått av dette? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Kontrollpanel/Control Panel -> Mus/Mouse -> Bevegelse/Motion -> 'Snap to default' -> <Ta vekk haken>. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under skjermkortkategorien, om den blir postet i "Annet om hardware" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet". Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter-knappen og ber om evt. flytting av tråden.Stenges på grunn av feilposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg