Gå til innhold

Saksøke Lilleborg?

fondus

Anbefalte innlegg

Jeg satt litt og funderte på min Milo flaske her om dagen der slagordet var: Alt som tåler vann, tåler Milo. Vel, tenkte jeg. jeg tåler jo vann, så hvorfor ikke prøve smaken på Milo'en? Jeg drakk, og det smakte ganske godt, men etter en halv flaske begynte magen min å bli ganske vond så jeg ringte til en doktor. han sendte meg til rikshospitalet der de pumpet meg for matforgiftning. etter vel 2 uker i sykesenga kunne jeg vende hjem igjen til datan min.

Har jeg en god sak mot Lilleborg, Milos produsent nå?

Tenkte på å saksøke dem for 14 millioner, en million for hver dag i sykesenga.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-07-23 00:05, fondus skrev:

Har jeg en god sak mot Lilleborg, Milos produsent nå?

Tenkte på å saksøke dem for 14 millioner, en million for hver dag i sykesenga.

Nei nei, beløpet må tilsvare det du ville tjent om du hadde arbeida som normalt. Ettersom du bare ville dasse hjemme forann PCen vil den korrekte summen være:

0krx14=0kr

Så har du brukt en flaske milo til ingenting og denne bør du få erstatta. Krev derfor en ny flaske milo til mammaen din.

Muligens bør du også ha litt i oppreisning. 10 pakker vigra burde vel gi reisning nok? =)

Ville sendt et pent brev til Lilleborg hvor du fremmer dine krav jeg. Så får du se hva svaret blir. Kunne jo blitt artig det :razz:

:grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-23 13:02, Anders Leipsland skrev:

Muligens bør du også ha litt i oppreisning. 10 pakker vigra burde vel gi reisning nok? =)

Følger dame med i oppreisningen :???:

Quote:

Ville sendt et pent brev til Lilleborg hvor du fremmer dine krav jeg. Så får du se hva svaret blir. Kunne jo blitt artig det :razz:

maybe I will...

Lenke til kommentar

Quote:

Anders Leipsland skrev (2002-07-23 13:02):

Jeg ville tatt det som en fornærmelse jeg.

Noe har vell skills og andre har det ikke.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-23 13:02, Anders Leipsland skrev:

Nei nei, beløpet må tilsvare det du ville tjent om du hadde arbeida som normalt. Ettersom du bare ville dasse hjemme forann PCen vil den korrekte summen være:

0krx14=0kr

Så har du brukt en flaske milo til ingenting og denne bør du få erstatta. Krev derfor en ny flaske milo til mammaen din.

jeg kom til å tenke på at ved en eventuell saksøking så ville jo jeg kanskje risikert å måtte ut med penger til lilleborg? tenk på alle pengene jeg sparte i strøm, og internetutgifter mens jeg var på sykehuset da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...