fondus Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Jeg satt litt og funderte på min Milo flaske her om dagen der slagordet var: Alt som tåler vann, tåler Milo. Vel, tenkte jeg. jeg tåler jo vann, så hvorfor ikke prøve smaken på Milo'en? Jeg drakk, og det smakte ganske godt, men etter en halv flaske begynte magen min å bli ganske vond så jeg ringte til en doktor. han sendte meg til rikshospitalet der de pumpet meg for matforgiftning. etter vel 2 uker i sykesenga kunne jeg vende hjem igjen til datan min. Har jeg en god sak mot Lilleborg, Milos produsent nå? Tenkte på å saksøke dem for 14 millioner, en million for hver dag i sykesenga. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 fondus Ja du kan jo prøve å se hvor langt du kommer. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Tror ikke du har den store saken der. mener det står et eller annet sted på flaska at den ikke skal drikkes... men stå på ditt og se om du ikke får fjorten nye milo flasker som erstatning. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Quote: Den 2002-07-23 00:05, fondus skrev:Har jeg en god sak mot Lilleborg, Milos produsent nå?Tenkte på å saksøke dem for 14 millioner, en million for hver dag i sykesenga. Nei nei, beløpet må tilsvare det du ville tjent om du hadde arbeida som normalt. Ettersom du bare ville dasse hjemme forann PCen vil den korrekte summen være: 0krx14=0kr Så har du brukt en flaske milo til ingenting og denne bør du få erstatta. Krev derfor en ny flaske milo til mammaen din. Muligens bør du også ha litt i oppreisning. 10 pakker vigra burde vel gi reisning nok? =) Ville sendt et pent brev til Lilleborg hvor du fremmer dine krav jeg. Så får du se hva svaret blir. Kunne jo blitt artig det :razz: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 23. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2002 Quote: Den 2002-07-23 13:02, Anders Leipsland skrev:Muligens bør du også ha litt i oppreisning. 10 pakker vigra burde vel gi reisning nok? =) Følger dame med i oppreisningen :???: Quote: Ville sendt et pent brev til Lilleborg hvor du fremmer dine krav jeg. Så får du se hva svaret blir. Kunne jo blitt artig det :razz: maybe I will... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Quote: fondus skrev (2002-07-23 17:12):Følger dame med i oppreisningen Hvem vet, Du for kreve det når du saksøker lilleborg. :razz: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Quote: Anders Leipsland skrev (2002-07-23 13:02):Muligens bør du også ha litt i oppreisning. 10 pakker vigra burde vel gi reisning nok? =) Jeg ville tatt det som en fornærmelse jeg. Noe har vell skills og andre har det ikke. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Om lilleborg skulle nekte, bør jo darwinawards være en mulighet? Notable Mention burde være innen rekkevidde Lenke til kommentar
fondus Skrevet 31. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2002 Quote: Den 2002-07-23 13:02, Anders Leipsland skrev:Nei nei, beløpet må tilsvare det du ville tjent om du hadde arbeida som normalt. Ettersom du bare ville dasse hjemme forann PCen vil den korrekte summen være:0krx14=0krSå har du brukt en flaske milo til ingenting og denne bør du få erstatta. Krev derfor en ny flaske milo til mammaen din.Muligens bør du også ha litt i oppreisning. 10 pakker vigra burde vel gi reisning nok? =) jeg kom til å tenke på at ved en eventuell saksøking så ville jo jeg kanskje risikert å måtte ut med penger til lilleborg? tenk på alle pengene jeg sparte i strøm, og internetutgifter mens jeg var på sykehuset da. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Quote: Den 2002-07-23 00:05, fondus skrev:Har jeg en god sak mot Lilleborg, Milos produsent nå? Ring dem og hør om du får igjen den flaske du har drukket opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå