StupidNick Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Jeg har lyst til å beskytte noen mapper jeg har liggende på mine dokumenter med passord, går dette med en egen funksjon i windows? Eller må jeg laste ned noe for å beskytte mappene med passord? Takker for alle svar Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Jeg tror ikke det finnes noen slik funksjon intregrert i windows, men det du kan gjøre er å skjule mappene. Det gjør du ved å gå inn på f.eks min datamaskin og deretter verktøy>mappealternativer>vis>merk av for ikke å vise skjulte filer og mapper. Deretter går du inn på egenskaper på mappen(e) du vil skjule og merker av for å skjule mappen.. Hvis du vil vise mappen igjen går du bare inn på der du merket av for "ikke å vise skjulte filer/mapper" og endrer dette til å vise mappene. Dette ble kanskje en litt komplisert forklaring, men det er veldig enkelt! Endret 17. juni 2005 av White Fox Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Takk, det gjorde susen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå