angry_norwegian Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Jeg hadde linux installert på maskinen, på en annen partisjon en Windows. Jeg brukte aldri linux, så jeg slettet linuxpartisjonen. Etter dette ville ikke Windows starte opp, fikk bare en feilmelding. Jeg installerte til slutt Windows på nytt, på en ny partisjon. Herfra kan jeg se at alle filer på den gamle windowspartisjonen er som de var før. Jeg kan ikke kjøre reparasjon av windowsinstallasjonen, får bare en melding om at installasjonsprogrammet ikke får tilgang til partisjonen. Er det noe jeg kan gjøre for at den gamle windowsinstallasjonen kan fungere igjen? Eller må jeg bare ta backup av de filene jeg vil beholde og installere på nytt? Endret 17. juni 2005 av o-haavard Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Løsning: Jeg bootet fra Windows-CDn. Merkelig nok fant gjenopprettningskonsollen installasjonen (men ikke det vanlige installasjonsprogrammet). Skrev "bootcfg /add", så søkte den opp alle windowsinstallasjoner, og jeg merket den riktige installasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå