mystica Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 hei.. pcen bare klikke en natt den sto på som den altid gjør pga music nedlastning menne når jeg komm på morran sto det at filen i windows root>/system32/ntoskrn1.exe var vekk og at jeg må instalere den på nytt , åssen gjør jeg dette?.. jeg får ikke starta windows! jeg har system recovery menne jeg vill ikke bruke den for jeg fikk lizzom ikke tid til og lagre det for den crasha jo.. hva skal jeg gjøre.. hjelp. har mye viktig music og sånn på den pcen Lenke til kommentar
sogkib10 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 en reparasjon av windows burde gjøre susen. bruk xp-plata, velg instaler xp, velg disken som du har windows på fra før og velg at den skal reparere den gamle versjonen. gl Lenke til kommentar
mystica Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 den sletter vell ikke noe da vell? Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 den sletter vell ikke noe da vell? Den skal ikke gjøre det nei, men hadde vært meg så hadde jeg tatt backup får jeg gjorde det. Bare sånn "just in case" Lenke til kommentar
wil Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 hehe. det er litt vanskelig for han nå tror jeg. siden at Windows ikke starter uannsett . han kunne jo satt harddisken inni en annen pc så klart, så tatt backup av alt han skal ha. når han har tatt backup av det han skal ha formaterer han rett og slett harddisken sin. bare husk på at du bør lage 2-3 partisjoner på harddisken. hvis du har flere partisjoner kan du samle alt av dokumenter, musikk, filmer og andre ting på en annen partisjon enn systempartisjonen dvs. C: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå