TST Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Verdens største leketøys-produsent LEGO har i det siste flere ganger prøvd å innta spillmarkedet, uten den helt store kommersielle suksessen. LEGO Soccer Mania vil nok fungere greit for den målgruppen den er myntet på, men det er synd at utviklerne ikke var litt mer fokuserte på å tilfredsstille noen krav til en eldre målgruppe også, for den barnslige følelsen kunne helt klart fått sitt utløp i dette spillet. Les hele omtalen Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Tror ikke akkurat dette står øverst på ønskelisten nei. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Pføy...*Host*...uhgh...Jeg må komme meg ut herfra...Hva ER den stanken???!!! Åh, det er bare Lego Football Mania...*Hente søppelkværna* Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Fifa-spilene vil nok selge dårlige (eller kanskje dårligere??) etter dette :smile: .... og du som laget denne artikklen.... norge: 1 frankrike: 3... hva er det for noe tull da :sad: Lenke til kommentar
GamerLamerFjeld Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Quote: og du som laget denne artikklen.... norge: 1 frankrike: 3... hva er det for noe tull da :sad: Hehe. Jeg tenkte det var fotballpolitisk korrekt av meg å gjøre det, for Norge er elendige for tida, og spiller publikumsfiendtlig fotball. Buu! Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Quote: Den 2002-08-09 14:05, GamerLamerFjeld skrev: Quote: og du som laget denne artikklen.... norge: 1 frankrike: 3... hva er det for noe tull da :sad: Hehe. Jeg tenkte det var fotballpolitisk korrekt av meg å gjøre det, for Norge er elendige for tida, og spiller publikumsfiendtlig fotball. Buu! Så enig så enig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg