Dekata Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Er på jakt etter styling til en VW Caddy 2002 model. Dette ser ut til å være vanskelig å finne, noen der ute som har noen tips? Tenker å gjøre den litt spesiell da det tross alt er nok av like caddy'er kjørende rundt! -Dekata- Lenke til kommentar
Dekata Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg klasker til og drar opp tråden min igjen siden det var enorm respons sist Kanskje det har kommet noen nye til som verdsetter en bil som Caddy og har noen tips? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 prøve med Polo styling-fangere da.. Senke den, noen fete felger, sote rutene.. frontrutestreamer.. Mye man kan gjøre uten plastikk også da! Lenke til kommentar
Dekata Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 Det er sant det! Men hvilke av Polo variantene er det som er lik Caddy i fronten? Her er det jo et par typer å ta av.. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Caddy fra den perioden har vel Polo-front (da fra samme tidsepoke?) Vet tidligere Caddy'er hadde Golf-front, men er ikke sikker nå mer. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Den Caddy er en Polo med kasse, ikke noe mer. Den nye Caddy er noe helt annet, den er faktisk både fin og komfortabel Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Wtf? Dette hadde jeg liksom ikke venta meg.. men om du hadde prøvd med polo-styling på den så hadde nok resultatet blitt mer enn holdbart Lenke til kommentar
Dekata Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Den nye Caddy er noe helt annet, den er faktisk både fin og komfortabel 5849888[/snapback] Med dette er jo en personbil og ikke en varebil:) Det skal skrangle litt i en varebil! Lenke til kommentar
Dekata Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Så da passer hvilken som helst frontfanger til polo fra samme år til caddy? Tror nemlig ikke det er så lett.. Lenke til kommentar
LCK Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Så da passer hvilken som helst frontfanger til polo fra samme år til caddy?Tror nemlig ikke det er så lett.. 5861090[/snapback] Tror du skal sjekke opp dette før du kjøper noe. Blinklys og frontlykter er vel fra seat... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå