Doffar Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Det er det jeg lurer på. Hvordan kan jeg legge det jeg får ut av en spørring inn i en dropdownlist og så når jeg trykker på den dropdownlisten så kommer det jeg trykket på over i en annen form. Trenger egentlig bare svar på det første. EDIT: Legger inn et til spørsmål: Hvordan kan jeg hente variabler fra URL til en MySQL spørring. F.eks /artister/artistnavn/sangnavn/ Slikat hvis jeg skriver inn forskjellige URLS så henter scriptet det som står i URLen. Endret 17. juni 2005 av Doffar Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Her er en funksjon jeg har brukt til et slags regnskap-script, du kan jo se på det: function visFjern() { $allePoster = mysql_query("SELECT id FROM $this->tabell"); ?> <div id="fjern"> <form action="<?php echo $_SERVER['PHP_SELF']; ?>" method="post"> <p>Velg oppføring å fjerne:<br /> <select name="fjerneID"> <?php while($rad = mysql_fetch_array($allePoster)) { echo '<option value="'.$rad['id'].'">'.$rad['id'].'</option>'; } ?> </select> <input type="submit" value="Fjern" /> </p> </form> </div> <?php } Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå