Jim Pec Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Gutta! Nå må dere gi meg noen tips... Jeg lurer på hva som er den mest stillegående pumpen man får tak i? Jeg vil ikke ha noe during av noe slag i kabinettet. Helt stille. Fortell hvilken pumpe du har, og hvor fornøyd du er med den Takker for alle glupe innspill. Jim Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 alle pumper vibrerer dessverre, så hvis du ikke setter de på noe skumgummi så vil det bråker uansett. stilleste pumpe jeg vet om er Hydor L20, dog ikke så kraftig men den er nesten helt lydløs sett bort ifra vibrasjonene.. setter du den på noe skumgummi så er den så og si 100% lydløs Lenke til kommentar
Jim Pec Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Okei.. Jeg skal kjøle CPU og GPU. Den pumpen klarer vel den jobben innom en singel 120mm radiator? L20 og L30 er de like "støyfrie" men med forskjellig ytelse? Hadde mest lyst på 12volts men la gå. Hvis 220 volt må til for å få det helt stille så er jo det helt ok. Endret 17. juni 2005 av Jim Pec Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Jeg har hatt hydor l20, MJ 1000 og Eheim 1048. Av disse var Eheimen den stilleste, samt minst vibrerende. Jeg kan anbefale "Eheim-modden" som du finner ved å ta et søk på Google eller forumet. Den fungere på alle de tre nevnte pumpen og gjør dem noe roligere. Og ja samtlige pumper klarer fint å takle de aller fleste vannkjølingsystemer uten problemer. Faktisk vil pumpene sikkert klare å pumpe noenlunde den samme mengden vann selv om leveringsmengden er forskjellig ved null trykktap. Endret 17. juni 2005 av Kvakksalveren Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Du kan feks kjøpe disse Så bruker du bare de gummiforingene som er inni og monterer pumpa på, eventuelt gå på et bilverksted å få tak i noen foringer der . Lenke til kommentar
galskab Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 om en pumpe fungerer som et hjul med noen greier på som flytter vannet eller fungerer det på en måte som en motor? fordi dere sier at den ristet btw: hva betyr dog? Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Dette er meget liten og stille Pumpe Du kan kjøpe den hos Cool`n Silent Endret 17. juni 2005 av Targa_PC Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Eheim pumpa mi bråker veldig lite etter eheim mod og montering av vibrasjonsdempende fester (kjøpt på microplex). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå