mystica Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 hei.. pcen bare klikke en natt den sto på som den altid gjør pga music nedlastning menne når jeg komm på morran sto det at filen i windows root>/system32/ntoskrn1.exe var vekk.. jeg får ikke starta den igjenn ! jeg har system recovery menne jeg vill ikke bruke den for jeg fikk lizzom ikke tid til og lagre det for den crasha jo.. hva skal jeg gjøre.. hjelp. har mye viktig music og sånn på den pcen Lenke til kommentar
gutorms Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Kjør system recovery du. Det fikser system filene dine, mengjør ingenting med filer du har lastet ned og lagret. Prøv å bare kjøre recovery på NTOSKRNL.EXE (bokstaven "L"ikke tallet"1"). Kan hende det er nok. Hvis "system recovery" ikke funker kan du også godt reinstallere. Du mister ikke filer da heller, pass bare på å ikke velge å formatere disken. Det aller enkleste og sikreste er nok kanskje å ta ut disken, ta den over til en annen PC, plugg den til, start opp og ta backup av filene du ønskerå ta vare på. Lenke til kommentar
DreamT Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hvor kan man kjøre recovery? Kanskje det tar knekken på problemet mitt også! Bare jeg ikke mister filene mine! Lenke til kommentar
gutorms Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hvor kan man kjøre recovery?Kanskje det tar knekken på problemet mitt også! Bare jeg ikke mister filene mine! Hei, Lagde du en recovery disk under installasjonen av PC'en din? Da bruker du denne. Hvis ikke må du boote med OS installasjons CD'en og velge recovery. Eventuellt kan du bruke programmer som ERD 2005 (kommer på bootbar CD som hjelper deg med å gjenopprette skadede filer - koster en del). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå