XonatoR2k Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Når vi er to som prøver å connecte til inet server (counter strike) kommer den ene inn, sistemann får "establishing network connection to server" Så "retrying connect to server" Hva er feil :S Nei vi bruker ikke samme account.. :S:S Endret 23. juni 2005 av XonatoR2k Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Har ikke vurdert et spillforum ? ;P greit nok at det har med nettverk å gjøre.. Men kan hende det er noe med serveren, ikke internetten.. Prøvd forsjellige servere ? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Har hatt samme problem selv. Hvilken ruter er det snakk om? Til meg funket ikke dette på en SMC7004 ruter. Jeg flashet ruteren med en "gammel" firmware, og dermed funket det. Lenke til kommentar
XonatoR2k Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Har hatt samme problem selv.Hvilken ruter er det snakk om? Til meg funket ikke dette på en SMC7004 ruter. Jeg flashet ruteren med en "gammel" firmware, og dermed funket det. Vi har en Sparklan 6215m Tror jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå