mystica Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) hei.. pcen bare klikke en natt den sto på som den altid gjør pga music nedlastning menne når jeg komm på morran sto det at filen i windows root>/system32/ntoskrn1.exe var vekk.. jeg får ikke starta den igjenn ! jeg har system recovery menne jeg vill ikke bruke den for jeg fikk lizzom ikke tid til og lagre det for den crasha jo.. hva skal jeg gjøre.. hjelp. har mye viktig music og sånn på den pcen Endret 17. juni 2005 av enden Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Dette er helt feil sted å poste dette, i tillegg til at emnetittelen din er svært lite beskrivende. Rapportert. Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hei og velkommen til forumet mystica! Siden du er ny her skal jeg gi deg et par tips for et vellykket opphold her Dette forumet er enormt stort, med mange underkategorier. For å holde det brukbart oversiktlig er det viktig at man tar seg litt tid til å finne ut hvor et innlegg passer best inn. I ditt tilfelle har du et problem med at PC-en har kræsjet, men du vet ikke helt hvorfor. Under forumet for hardware har vi en perfekt kategori for denne typen spørsmål ved navnet PC-en fungerer ikke, og jeg aner ikke hvorfor. Jeg har nå flyttet tråden hit i stedet for i Tilbakemeldinger om forumet der du la den. Vidre er det viktig å beskrive innholdet i tråden din godt i emnefeltet, slik at andre ser hva den handler om. At det er en PC som har kræsjet sier ikke de fleste så mye, og man unngår tilogmed denne typen tråder da de ikke gidder engasjere seg i små bagatellmessige problemer, og ikke gidder å se hva det egentlig er. Hvis du derimot klarer å sammenfatte problemet i emnefeltet vil du garantert tiltrekke deg oppmerksomhet fra noen som har vært borte i problemet før, og vips får du noen gode og konstruktive svar med forslag til utbedringer Jeg har nå flyttet tråden din, og endret emnefeltet så det gir litt mer mening i forhold til problemet ditt. Lykke til! Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hmm, kan kanskje svare litt på spørsmålet også da, når jeg først er i gang Dataene du hadde opp uten å lagre før PC-en kræsjet er nok lost forever, så de skal du ikke bry deg om. Nå vet jeg ikke hva du mener med system recovery, men det som i alle fall mest sannsynlig vil rette opp problemet ditt en en repair install av windows. Du skriver forresten ikke hvilket OS du bruker, men jeg antar XP for enkelhets skyld Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) bare still tilbake til et tidligere tidspunkt. Dette vil IKKE gå utover dine filer, med unntak av programmer som er lagt inn den siste tia som f.eks. krever filer i windowsmappa. http://www.microsoft.com/WindowsXP/expertz...knox/doug92.asp hmm.. den linken hadde du visst slengt ut allerede enden.. Endret 17. juni 2005 av Vizla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå