Clintern Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Finnes det ett program som gjør hele jobben, rippe og code en dvd film til divx? Eller må man virkelig bruke 3 forskjellige programmer(leste divx guiden på HW.no)? Jeg er ganske ny på dette området så jeg syns det virket litt tungvint med 3 programmer. Noe å anbefale? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Søk i forumet så finner du det du leter etter. EasyDivx NeoDivx RipItAll for å nevne noen.. Lenke til kommentar
Clintern Skrevet 22. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2002 Takk for rask svar.. Mye snadder på doom9 ja, skal sjekke det ut imorra er for trøtt til å sette meg inn i noe nå. Men de 3 programmene som du listet opp fondus har jeg lasta ned nu. Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Doom9.org ja, der finner du noe som heter "guides" velg det og velg "divx guides" der kan du velge om du skal bruke divx 3, 4 eller 5? Jeg bruker divx5 og syns det blir meget bra. Der har du iallefall en guide som forklarer deg steg for steg på et prog som heter Gordian Knot. Jeg har prøvd det noen ganger nå, og er fornøyd med resultatet :smile: Lykke til -Bomboo [ Denne Melding var redigert av: Bomboo på 2002-07-23 08:01 ] Lenke til kommentar
vegge Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Jeg bruker også DivX5-guiden fra doom9.org. Ellers prøvde jeg å lage den samme guiden bare på norsk, til hjemmesiden min (skulle hjelpe en venn), men vet ikke hvor bra den ble. Har heller ikke fått noen tilbakemeldinger... http://howard.idz.net/?target=divx/divx5-guide Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Norsk side kan være bra det;-) , men linken din funker ikke....:???: -Bomboo [ Denne Melding var redigert av: Bomboo på 2002-07-23 12:30 ] Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Quote: Bomboo skrev (2002-07-23 12:26):Norsk side kan være bra det;-) , men linken din funker ikke. Den funker bra den Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Quote: Den 2002-07-23 12:47, Kjetil Lura skrev: Quote: Bomboo skrev (2002-07-23 12:26): Norsk side kan være bra det;-) , men linken din funker ikke. Den funker bra den Jepp, det gjør den, da var det sikkert bare noe krøll med linja eller.no? Lenke til kommentar
Kriger Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 heisan bruk Gordian Knot(Gknot), den funker helt utmerket. guiden som er på doom9.org sine sider divx5 guiden er helt utmerket til det. alt står der kort fortalt hvordan.den funker helt excellent for meg her. ikke er den tung å bruke heller.har prøvd en del programer og gknot har vært den greieste hittil. Mvh Kriger Lenke til kommentar
tokr Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Fin side du hadde der.. Du kan kanskje legge til at de få gangene jeg ikke har klart og rippe med smartripper, så startet jeg maskinen på nytt og da virket det og rippe med smartripper... mange vil kanskje tro at smartripper ikke klarte og rippe den CDn... mens feilen kanskje er et annet sted... mulig bare dette skjer med meg... har uansett bare skjedd to tre ganger etter en GOD DEL rippinger [ Denne Melding var redigert av: tokr på 2002-07-24 14:28 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå