Frohman Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Jeg skal snart få maskina til fattern, en dell. Og dell kabinetter er jo som alle vet utrolig stygge, også klart har jeg tenkt til å kjøpe et nytt. Men alle kabinetter blir så dyre med strømforsyning. Siden jeg er 12år og ikke lagd av penger spør jeg: Er det noen mulighet for å putte inn strømforsyninga fra dell maskina over til ny kabinettet? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hvilken dell er det? Uansett synnes jeg du bør ta en titt på dette.. Dette bør du få med deg før du begyner å gjøre noe... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Strømforsyningen er nok ikke noe problem, det værste med dell er hovedkortet tenker jeg.. Edit: Hva er det du er laget av da ? Endret 17. juni 2005 av espennyh Lenke til kommentar
SonOfBodom Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Vel, siden jeg sitter på en dell dimension 4500 tror jeg ikke det er mulig å bytte ut strømforsyningen, hvis du har en maskin på linje med min! Dell's "kreative" løsninger gjør det vanskelig å få strømforsyninga ut av pcen..Prøvde å "vippe" den ut en gang,men dette gikk dårlig pga. en grønn liten spak som var skrudd fast i strømforsyninga! Men jeg hindrer deg ikke i å prøve! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 hadde jeg vært deg så hadde jeg styla opp det eksisterende kabinettet, det er mye du kan få til med litt plexi, katkoder og noe sparkel og andre tøffe ting... da slipper du og erge deg over dells "smarte" løsninger... men du bestemmer selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå