tkshk Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 hei, satt opp ftp server på port 21 og forward på NAT men når jeg kobler meg til serveren står det at ip 0.0.0.0 kobler seg til så disconnecter den med engang.. clienten jeg kobler meg til med prøver bare flere ganger så får jeg connection timeout... noen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Kan jo sjekke ip adressen din (kjør, cmd, ipconfig) Bør ikke være 0.0.0.0 Lenke til kommentar
tkshk Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 hehe, det er ikke lokalt.. alle pc'ene på netverke får ip fra modem, det funker lokalt.. men ikke når jeg prøver å koble meg gjennom ipen min ut... Lenke til kommentar
BKB Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Sjekk at du har gjort følgende: Åpna port 21 Forward'a port 21 Satt fixed IP i ftpserver programmet for passive connection til IPen på din maskin. Lenke til kommentar
tkshk Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 fant ut at andre kan koble seg til men når jeg prøver så funker det ikke... snodig... men takk for hjelpen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Du skal være flink hvis du klarer å koble deg til din offentlige ip til en tjeneste du kjører på din maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå