Heineoen Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Har akkurat begynt å style en Chrysler Neon 97', noen som hvet noen bra sider jeg kan bestille styling utstyr fra? Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Dette er jo en ganske skjelden bil i Norge så det er mulig at det ikke finnes Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Ser ut som det er et vanskelig for folka på dette forumet å oppnå resultater på akkurat dette emnet. Skjønner jo det da, det er jo tross alt en ganske sjelden bil! Endret 22. juni 2005 av Heineoen Lenke til kommentar
otis Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 I Norge vet jeg ikke, men i USA er det lettere å finne styling; http://www.andysautosport.com/models.php?m...ler&id=Ch95Neon Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Takk, men jeg er litt skeptisk på toll og frakt avgifter fra USA, noen som har noen erfaringer med det? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Kjøpte et tårnstag til bilen min fra Usa. Selve staget kosta 10 dollar, frakten var på 80... Har også den erfaring at Andys Autosport er treige som faen og heller dårlige til å svare på mailer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå