BigJackW Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Jeg har en sherwood RD-6106R audio/video reciever. Jeg vet ikke hva som er feil med det er noe feil med den. jeg har noen bilder som dere kan se at det er noe galt der, det ser ut som om at det er runnet ut noe fra de der rundingene som står på det nederste kortet. Det er noe gult som er der. Det er heller ikke noe som kommer i displayet. Hvis noen lurer på hvordan recieveren ser ut så: Edit bildene ble j***a store!!! Sorry for at det ikke er noe bra bilde kvalitet. Endret 17. juni 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) *borte* Endret 31. desember 2009 av BigJackW Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Veldig tydlig bilde... Men det tyder på at elektrolyttene har tatt kvelden. Men spørs om det er noe mere... Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Veldig tydlig bilde... Men det tyder på at elektrolyttene har tatt kvelden. Men spørs om det er noe mere... Det er noe i displayet nå, men det er mange av knappene som ikke funker. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Vet noen om noe annet problemer, hvordan kan jeg fix det viss det er elektrolyttene; Ingen andre som vill hjelpe meg? http://avforum.no/forum/viewtopic.php?t=22524 Endret 17. juni 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 jeg har noen bilder som dere kan se at det er noe galt der, det ser ut som om at det er runnet ut noe fra de der rundingene som står på det nederste kortet. Det er noe gult som er der. Det gule er mest sannsynlig lim. Det blir brukt for at komponentene ikke skal løsne under transport. Du er ikke den første som tror at det er noe som har runnet ut. Jeg leste en lignenede tråd tidligere der en hadde problemer med en Yamaha forsterker. Han trodde også at det var noe som hadde runnet ut,men det var det altså ikke. Du må nok levere reciveren din inn til en Radio/TV repratør. Du finner neppe feilen selv,hvis du da ikke har veldig god peilling på elektronikk. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Ka som kan være feil da? Dette går ikke: Gå til Audio modus, stille lyden (skal det komme noe i displayet?), slå den av med standby knappen. Edit: Det gule er svine hard. Endret 18. juni 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Edit: Det gule er svine hard. Som sagt. Det gule er lim,så det er ikke der feilen ligger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå