trinelise Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Er det noen som har noen erfaringer med å kjøpe telefoner over nettet fra sverige ?! Ser på en svensk side, tella, at de selger z500 for 2000kr uten ab.. Dette blir jo mye billigere enn her i norge, og jeg har uansett ikke råd til å legge ut sånn 4000 for ann... Men vil ha =D Vi får jo mer for pengan i sverige såå!!! =D noeen erfaringer ??! Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Jeg har hørt med telia og de sender desverre ikke til Norge Uansett så er det utsolgt i hele sverige på det tilbudet, jeg skal hente min i morgen har en kontakt som har holdt av en til meg Gleder meg STORT Lenke til kommentar
gaaal Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 ... NOen som er heldig ja... Du får gi beskjet om det er et bra kjøp!! er så heldig og har for øyeblikket nokia 3310 .. mobilen min ble ødelagt . så trenger en ny en.. så lurer om d e guudi å vente på denne, eller kjøpe en E720 eller noe.. me får sjå.. du får gi en lyd om hvor bra den er Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) ... NOen som er heldig ja... Du får gi beskjet om det er et bra kjøp!! er så heldig og har for øyeblikket nokia 3310 .. mobilen min ble ødelagt . så trenger en ny en.. så lurer om d e guudi å vente på denne, eller kjøpe en E720 eller noe.. me får sjå.. du får gi en lyd om hvor bra den er Jeg skal legge ut en liten "test" av den til uka, når jeg har fått testet den litt Kan slenge med noen bilder av den nå da, hvis du ikke har sett:(je ghar lagt ut mange bilder av den i en annen post om z500) Sony Ericsson K750i VS Samsung Z500: (begge er helt nye) Endret 19. juni 2005 av sir-alex Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg