ZombieBobie Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Heisann! Vurderer å oppgradere mitt gode gamle 9800 pro (som har vært helt knall og egentlig er det fortsatt) med ett x800xl kort. Lurer egentlig bare på om det er noe stort poeng. Er det *stor* nok forskjell til at det er verdt det eller burde man bare vente noen måneder og gå PCI-X med evt. "next generation" skjermkort. PC Specs forøverig: Abit IC7-G Mobo Vannkjølt P4 3ghz @ 3.5ghz 800fsb 1gb PC3200 ram 9800 Pro + stash Hele maskinen er støydempet (PSU, kun 120mm papst vifter + støydempningsmatter etc) så støy har en del å si. Kan alltids feste vannkjøling eller ATI Silencer vifter på en x800 antar jeg Men...er det verdt å oppgradere nå? Takker for svar. -Z Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Eg ville ha venta til neste generasjons skjermkort. 9800 pro er brukbart til dagens spel endå. Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Ja du vil nok merke stor forskjell på x800xl, du har jo grei p4 på 3g og 1g ram så det er bra. Og agp kort holder jo enda så ja x800xl er bra kort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 jeg ville si nei, men hvis du virkelig er ute etter høyste fps med 1600*1200 oppløsning akkurat nå, så er x800xl et av de beste pris/ytelse objektene på markedet, jeg ville nok ikke kjøpt topspjikt kort med agp nå, men heller ventet, som du sier, til du har råd til pci-e hovedkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå