ovinn Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hallo : ) Jeg skal snart oppgradere pcn min med hk, cpu, RAM og Gpu, men så lurer jeg på hva slags hovedkort jeg skal velge? Har sett på det en god stund me får ikke ebstemt meg... Skal ha S939, AMD Athlon 64 2.0/2.2GHz, Sapphire Radeon X800XL... Noen forslag? -DJ Ovin- Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 asus HK SLI, http://www.psdata.no/ps.asp?it=110323&mlevel=010500 så kan du kanskje kjøpe et til skermkort senere? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 har sett på det der, Har lyst på SLI så kanskje det skjer enda en oppgradering? Men har også sett på MSI K8N Diamond, nForce4 SLI, Socket 939. Det skal visst være et veldig bra kort ifølge hardware(har lest testen). Skal bruke pcn til spillig for det meste.. -DJ Ovin- Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 hmm... da vet ikke jeg, ville tatt det jeg viste Lenke til kommentar
gaardern Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Jeg er i samme situasjon, klarer ikke velge mellom asus eller msi, men tror jeg dropper SLI-versjonene, satser på at SLI er en flopp Så vidt meg bekjent er msi-kortet litt bedre når det kommer til overklokking, samt at onboard lydkortet re noe bedre på msi. Men liker asus kortene også, har et asus-kort nå, men tror jeg kommer til å gå for msi, må prøve no nytt Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 SLI er vel ikke fullt utviklet enda, så man kan jo vente en stunde med det... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Sli er nok ikke fullt utviklet enda nei, det blir no nytt hele tiden i data-verdenen Det som er nytt i dag er ikke nytt i morra takk for svar, Får se om det har forandret seg no på hk fornten til høsten, da jeg skal kjøpe.. Men må spare en del først -DJ Ovin- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå