raatass40 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Jeg vurderer dette videokamera når det gjelder kjøp. Har fått lest litt her på Forum om det, men ønsker litt mere info. Har hørt engang att GS-200 sleit litt med å filme inne, stemmer dette? Og hvordan er GS400 på dette feltet. Lurte også på hvordan billedkvaliteten på bildefronten tatt med kamera? Kom gjerne med flere positive eller negative sider med dette videokamera. Håper på svar, da jeg ikke alltid er fornøyd med å skrive innlegg å aldri få svar på det jeg ønsker opplysninger om. Jeg selv er en meget seriøs person som hjelper andre så godt jeg kan. GOD HELG Endret 17. juni 2005 av raatass40 Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Tror GS400 er noe om ikke det beste i denne klassen, selv har jeg GS200 men har ikke brukt det nok til å si så veldig mye om det, med det jeg kan si er at bildekvaliteten er som å se på NRK eller TV2 hvis jeg filmer ute i godt lys, inne kan det nok slite mer, men her er nok GS400 bedre Lenke til kommentar
raatass40 Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Tror GS400 er noe om ikke det beste i denne klassen, selv har jeg GS200 men har ikke brukt det nok til å si så veldig mye om det, med det jeg kan si er at bildekvaliteten er som å se på NRK eller TV2 hvis jeg filmer ute i godt lys, inne kan det nok slite mer, men her er nok GS400 bedre Takker for svar Vallhall kjekt å se att man kan få beskjed i innboksen sin med att svar venter på forum Har du noe mere å komme med så gjerne får meg. Har du fått prøvd nightshoot,en på kameraet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå