Th0mas Skrevet 17. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Vil gjerne ha tilbakemeldinger på dette bildet. Noen synspunkter? Endret 17. juni 2005 av Th0mas Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 18. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2005 Tja, jeg er litt ambivalent i forhold til dette. Det er fine toner og godt eksponert. Jeg vet ikke helt om jeg liker måten brygga kommer inn fra siden, føler at det hadde vært bedre om den kom mer nedenfra. Men det er godt mulig jeg tar feil. Jeg vet heg ikke liker den båten, den synes jeg ødelegger. I utgangspunktet liker jeg det godt, men så er det enkelte element som ødelegger litt for meg. Lenke til kommentar
jonnyloe Skrevet 18. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2005 Hei! De tekniske aspektene ved bildet ditt har jeg ikke særlig å utsette på. Den ubetydelige bøya burde vært fjernet. Plastbåten, selv om den er unaturlig fordi den er av plast, blir ikke penere i bildet fordi den er i farge. Den gjør seg like godt i sort-hvitt i bildet ditt. Komposisjonen er vel god. Motivet blir derimot aldri det helt store. Kanskje med en kraftigere halvråtten trebrygge og en trebåt?.... mvh JL Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 19. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2005 Det ser ut som en utskytningsrampe for plastbåter Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 19. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2005 Ja hehe.... men hvis plastbåten absolut måtte vert der synes jeg du skulle hatt den i grått å... båten ødeleger veldig mye. Lenke til kommentar
F828 Skrevet 19. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2005 Synes bildet virker veldig skjevt. Dvs ikke i balanse. synes det er for mye nede til høyre. Kuttet båt... og synes det funker dårlig at bare båten er i farger når fargen er så blass som den er. F828 Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni 2005 Tusen takk for kritikk Slik man lærer... Jeg ser at båten ikke var noe vakkert syn, men poenget med den var å gi bildet en dobbel betydning. Strandet idyll, skulle liksom fremstille en sommer som hittil har gått til h........ En brygge ned mot mjøsa, sommer, strand og båt er vanligvis idyllisk, men når brygga er råtten, vannet er alt for lavt, stranden er steinete, og båten er stygg pluss at bildet er i gråtoner, så blir idyllen fort ødelagt (strandet). I tillegg er båten satt på land (strandet). En viss kunstnerisk frihet må man tillate seg Båten kuttet jeg fordi den helt bakerste delen ikke var helt i fokus, men det hadde kanskje vært like greit å ta med hele... Lenke til kommentar
troari Skrevet 20. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Ser du er intressert i landskapsbilder. Legger ved en link, som tar for seg oppbygging av bilder. Stå På :-) http://photoinf.com/General/Johannes_Vloot...tion_rules.html Seb også hovedlink for flere råd: http://photoinf.com/ Endret 20. juni 2005 av troari Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni 2005 Takker og bukker Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 27. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Jeg syns bildet er fint men kanskje du skulle tatt bort båten?! Den er så hvit å lys men alt det andre er mere grått Endret 27. juni 2005 av Espen56 Lenke til kommentar
shonny Skrevet 27. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Neste gang gå litt nærmere, legg deg ned på maven, og kom opp med et litt annerledes bilde. Motivet har plenty med potensiale, men du må prøve deg frem. shonny Oops, - - - og glem båten!!! Endret 27. juni 2005 av shonny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå