Mafo Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Ukens flørt: D901iS Denne uken har vi plukket ut flaggskipet i NTT DoCoMos 901iS-serie for det japanske FOMA-nettverket. Denne skyvetelefonen burde kunne falle i smak hos både teknofantaster og de som er opptatt av design. Her er D901iS fra Mitsubishi Electric. Les artikkelen her Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Denne synes jeg var fin. Spesielt i svart. Nå er det vel snart på tide med noen få små telefoner som flørter og kanskje. Har vært i største laget i lang tid nå. Lenke til kommentar
robot Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Den var fin i svart ja. jeg likte godt denne telefonen. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Kameradekselet vekker minner... Trist at Mitsubishi trakk seg ut av Europa før vi hadde fått sett noe til de her i Norge. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Den telefonen var utrolig pen. Vilt kamera også. Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Jeg syns det er på tide med endel mindre flørter. De fleste telefonene er ganske store og tunge. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Uansett hvor stor den er, så er den utrolig fin. Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Jeg er enig i at flørtene kunne vært litt mindre, og har faktisk vært på målrettet leting etter telefoner med litt mer beskjedne størrelser. Problemet er at de har veldig få små telefoner i Asia, som er hovedmarkedet jeg søker gjennom for å finne telefoner til spalten. De jeg har funnet som er mindre enn 100 gram er stort sett bar-telefoner som ligner på gamle Bosch-modeller. Hvis noen skulle komme over en snerten liten sak så oppfordrer jeg til å sende en mail. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Meget pen mobil. Skjermen så svær og god ut Noen som vet oppløsningen? Lenke til kommentar
SuperEmil Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Lekker telefon, ja. Mithsubishi M900 husker jeg jeg hadde fryktelig lyst på, men det ble aldri til det. Denne har jeg også lyst på, men gidder ikke flytte til Asia Skjermen? Ihvertfall 240*320, hvis ikke mer... Kanskje den har en VGA-skjerm? *drømme* Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Finnes det noen av de asiatiske supermobilene som er kompatible med gsm/3g? Hvis det ikke er det...Hva gjør alle japanere når de skal reise til usa, europa osv? Hadde vært utrolig kult å kjøpe en der og ha i Norge, ihvertfall ikke så mange andre som har samme telefon som deg da! Lenke til kommentar
oevold Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 kan man inportere denne til norge å bruke den her? Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 kan man inportere denne til norge å bruke den her? nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg