Gå til innhold

Sms teller til symbian 60

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er noe som heter sms counter. Jeg bruker det selv. Der kan du se hvor mange sms du har sendt til f.eks din kjære mamma. Du kan også hvor mange sms hun har sendt til deg. Du kan se hvor mange sms du har sendt og mottatt de forskjellige dagene og hvor mange totalt.

Det er ikke innlagt i 6680.

Lenke til kommentar
Rart at ikke de telefonene har det integrert sånn som Sony Ericsson's telefoner (og har ikke N6230 det også?)

Ja. Mange Nokia-telefoner som har det (alle ikke-symbian som er nye skulle jeg tro), men ikke Symbian-telefonene altså.

Synd vi må betale penger for dette, men nå har altså programmet jeg linket til en del mer funksjonalitet enn kun telle inn/ut meldinger.

Lenke til kommentar
Rart at ikke de telefonene har det integrert sånn som Sony Ericsson's telefoner (og har ikke N6230 det også?)

Ja. Mange Nokia-telefoner som har det (alle ikke-symbian som er nye skulle jeg tro), men ikke Symbian-telefonene altså.

Synd vi må betale penger for dette, men nå har altså programmet jeg linket til en del mer funksjonalitet enn kun telle inn/ut meldinger.

Hei

Hvis du ikke er klar over dette,så er det ikke mulig å lastet den da,det kommer "downloading error"når jeg trykket på "try it"knappen eller "buy it".Det forklarte jeg i mitt innlegg hvis du ikke så det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...