lars91 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hei! jeg skal kjøpe et digitalt videokamera men sitter på en ca 1 år gammel bærbar pc... Det står at jeg trenger USB 2... det er greit det har jeg men så kommer jeg til: IEEE 1394-port og det er da tvilen begynner å komme.... Hva er dette for noe? Er det det samme som firewire.... har lurt litt på dette Setter pris på all den hjelpen jeg kan få Lenke til kommentar
MortenGj Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Dette er firewire ja! Lykke til med kameraet -MortenGj PS: du kunne bare googlet det, hadde gått fortere! Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Ok men tusen hjertelig takk Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Ser den inngangen slik som vist på den nederste delen av bildet? Lenke til kommentar
PGylder Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Ser den inngangen slik som vist på den nederste delen av bildet? Jepp firewire Per Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Jeg tror faktisk jeg bare har firewire på min bærbare... HJelp! Den stasjonære har bare USB. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg tror faktisk jeg bare har firewire på min bærbare Høres veldig rart ut. Stort sett er det omvendt. Nei, jeg tror ganske sikkert du skal ha USB også, evt. USB2.0, med mindre din bærbare er veldig gammel. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 neineinei. Du misforstår. Jeg har bare FIREWIRE på min bærbare. Dvs. at jeg ikke har firewire på min stasjonære. Begge maskinene har selfølgelig USB 2.0 porter. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 neineinei. Du misforstår. Jeg har bare FIREWIRE på min bærbare.Dvs. at jeg ikke har firewire på min stasjonære. Begge maskinene har selfølgelig USB 2.0 porter. Hehe... ok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå