Gå til innhold

Sinneterapi - eller noe annet?

V36a

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem... Og nå er jeg luta lei av det. Har vel hatt det i 4-5 år, men i det siste har det blitt mye verre, og det går utover økonomien.

La oss ta et eksempel: I går før jeg dro på arbeid (hadde kveldsskift uken her, fri idag da) satt jeg og spilte GTA San Andreas på PC, som jeg har gjort den uken her før jeg har dratt på arbeid.

Jeg hadde kommet til et oppdrag der jeg skulle kjøre inn i et fly i bevegelse med motorsykkel, og alt gikk bra til jeg skulle kjøre over en fyr som sto i veien, og da spinnet sykkelen rundt og det ble mission failed. Når slike ting skjer, blir jeg rasende. Jeg ble så rasende at jeg hamret løs på tastaturet, jeg skulle egentlig loade spillet, men jeg trykte så rasende fort at jeg kom borti delete istedet for load... Da var det nok.. Jeg knekte like godt tastaturet. Det skal nevnes at jeg hadde en backup av savegamet, det tar jeg hver 2. eller 3. time.

Men uansett, jeg måtte dra og kjøpe nytt tastatur, hadde et fint Logitech-tastatur med scrollhjul, volumhjul og greier, men nå ble det et Microsoft Digital Media Pro tastatur.

Poenget i denne tråden er om noen vet hva som kan gjøres for å bedre sinnet mitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Få deg en sånn boksesak som du henger opp. Og hver gang du blir forbannnet slår du så hardt du kan i den. Da går det ikke utover økonomien. Men hvis det er et stort problem for deg, burde du kanskje vurdere psykolog?

Det har jeg faktisk tenkt på! Men det må dessverre vente til jeg flytter for meg selv, fordi det er ikke plass her..

Bare så vidt jeg har plass til PC'n her. :/

Lenke til kommentar
Ta armhevinger til du er utmatta..

Slike ting funker ikke for meg.. Jeg klarer ikke å kontrollere meg selv, det beste jeg kan få til er å klemme fast armene mellom beina og holde kjeften lukket mens jeg prøver å rope :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...