Dr3as Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Kusinen min blir 30 på sankthans. Og siden mamma, pappa og søss er borte da er jeg den eneste av "oss" som kommer. Siden mamma og pappa er bortreist nå også så blir det nok jeg som skal kjøpe en gave. Men sliter litt med hva.. Noen med no bra ideer? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Dørmatte med teksten "Shit, it's you again" på. Alltid like tøft å se de ligge ved dørene til folk Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 veeel.. faktisk ikke så dårlig ide som gave. Men pøs gjerne på med flere forslag. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Er hun en som har alt, eller har hun lite? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Hun er av den typen som har alt. Bor i en fin leilighet på bislett. Jobber med skjønnhetspleie. Satser på at det kommer masse ideer Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Abbonement på Playboy..? Åssen prisklasse..? Hjelper litt om man vet du om du hadde en Nille-klokke eller en Mercedes S320 i tankene.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Tror du skjønner at ikke merce er aktuelt. Vel blir nok litt sponsa av mor og far, og hu blir jo tross alt 30. Burde vel ikke gå over 1000 kr. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Tror du skjønner at ikke merce er aktuelt. Vel blir nok litt sponsa av mor og far, og hu blir jo tross alt 30. Burde vel ikke gå over 1000 kr. Det var en overdrivelse for å få frem poenget. Ganske vanlig i dagens samfunn. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Jojo, tok den Men altså playboy abn? mamma: Hva kjøpte du til hanne da? meg: nei kjøpte abn på playboy til henne jeg. mamma: ?.?.? Tror muligens at det ikke helt er tingen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Dørmatte med teksten "Shit, it's you again" på. Alltid like tøft å se de ligge ved dørene til folk Hvor finner man det ? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Kjøp en av disse dørmattene til henne. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Nå har jeg under en uke på meg så å bestille noe fra nett kan gå gærent. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Dørmatte med teksten "Shit, it's you again" på. Alltid like tøft å se de ligge ved dørene til folk Hvor finner man det ? Selges på diverse jernvareforretninger vet jeg. Også en del andre som har de, er som regel bare å høre litt rundt om, så finner du dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå