Gå til innhold

TT Volcano 12 Extreme problemer - LØST

V36a

Anbefalte innlegg

Ja nå skrev jeg en kjempelang tråd, selvfølgelig måtte nettet kutte ut og slette hele dritten.

Jeg prøver igjen: Fikk viften igår, monterte idag. Den skrur seg på max hastighet helt av seg selv, og det skal den ikke gjøre. Jeg bruker medfølgende turtallsstiller, ikke sensor.

Lurer på om det kan være dårlig kontakt, fordi en gang den skrudde seg opp ble jeg sint og ga kabinettet et hardt kakk, og da skrudde den seg ned igjen og jeg fikk igjen til å stille viften selv.

Noen som vet hva som kan være galt?

Endret av V36a
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg har fått fikset det nå.

Problemet lå i at den kontakten som skal brukes til å koble til tempsensor lå så og si inne i den ene viften på strømforsyningen (har tre vifter på psu), og jeg har et meget lite kabinett. Dette medførte til at hvis jeg bare rørte litt på kabinettet, eller hvis suben bråkte litt for mye ble det vibrasjoner i kabinettet som medførte at viften tok av.

Nå har jeg lagt kontakten unna psu, og da virker det som det funker. Har prøvd å få viften til å øke hastigheten selv nå, men det går ikke lenger. Så da er jeg fortsatt fornøyd med komplett.no og Thermaltake.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...