Fredrik Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Ja! Mye kulere å runke på en bassgitar og være tr00! Folk godtar alltid andre ting enn det de liker selv på denne delen av forumet. Like koselig å lese hver gang. Endret 17. juni 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Fredrikbr: Folk skal få lov å like hvilken som helts musikktype de vil. Men dette er jo bare ødelegging av gamle klassikere! Det er jo regelrett søppel, å det finnes ikke et argument i verden for å forsvare dette. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 At man aldri kan få si sin mening uten at noen skal påpeke at folk har forskjellige smaker er lite gøy. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Fredrikbr: Folk skal få lov å like hvilken som helts musikktype de vil. Men dette er jo bare ødelegging av gamle klassikere! Det er jo regelrett søppel, å det finnes ikke et argument i verden for å forsvare dette. Vel, det er sikkert noen som liker det. Hvorfor gis det ut mange syke former for metal? Like få som liker det vil jeg tro. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Fredrikbr: Folk skal få lov å like hvilken som helts musikktype de vil. Men dette er jo bare ødelegging av gamle klassikere! Det er jo regelrett søppel, å det finnes ikke et argument i verden for å forsvare dette. Vel, det er sikkert noen som liker det. Hvorfor gis det ut mange syke former for metal? Like få som liker det vil jeg tro. Godt sagt. Men uansett... noen folk bare elsker CHEEEEEZZZEEEE... Spesielt de mellom 14 og 14... Lenke til kommentar
Calcuta Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Skal ikke si noe for sikkert, men antar at vi her snakker om COVERE av kjente rocke-klassikere - ikke remixer!!!! Viktig å skille mellom cheesy dance- produsenter og produsenter som produserer egne låter og remixer låter for andre. Faktum er at mens Groove Coverage lager covere for å tjene haugevis med spenn på musikken sin, blir produsenter som Above & Beyond bedt om å remixe låter av Madonnas plateselskap. Veldig mange er ikke klar over dette - så vær så snilll, skill "cheesen" fra "fløten" folkens! Endret 17. juni 2005 av Calcuta Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Skal ikke si noe for sikkert, men antar at vi her snakker om COVERE av kjente rocke-klassikere - ikke remixer!!!! Viktig å skille mellom cheesy dance- produsenter og produsenter som produserer egne låter og remixer låter for andre. Faktum er at mens Groove Coverage lager covere for å tjene haugevis med spenn på musikken sin, blir produsenter som Above & Beyond bedt om å remixe låter av Madonnas plateselskap. Veldig mange er ikke klar over dette - så vær så snilll, skill "cheesen" fra "fløten" folkens! Joda, forsåvidt. De har tatt gamle slagere, sendt de gjennom Ejay for så og selge det som "Musikk". Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Kjører vel Volvo 240 óg du? Dette anser ikke jeg som fleip. Ble nesten litt såret. Du må ikke komme å si at det er stolte Volvo eiere som hører på slikt skvip! I min Volvo går det i Vikingarna, Lasse Stefanz og andre store danseband, KVALITETS trance og annet gromt. Ikke remixer av noen av de sangene jeg liker mest. Nazareth - Love Hurts Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå