Gå til innhold

Replay: Rock Dance Mania

Pasient

Anbefalte innlegg

Det har skjedd igjen. Nok en gang, har talentløse djs tatt gode gamle klassikere og remixet de. Men denne gangen har de faen meg gått for langt! Remixer av 80 talls slagere var ille nok, men dette tar faen meg kaka.

De amatørene, som våger å kalle seg musikere har nemlig presert å ødelagt sanger slik som:

Queen - We Will Rock You

Deep Purple - Smoke On The Water

Iggy Pop - The Passenger

Billy Idol - Rebel Yell

Nazareth - Love Hurts

Dette er bare noe av sangene som de har prestert å vansiret med den talentløse fjortistrance musikken sin. Det værste av alt, er at det er folk som faktisk kjøper dette søppelet, og at det faktisk finnes et marked for det.

Jeg har lasta ned plata, for jeg kjøper faen ikke det der, hørt på den. Og jeg ble seriøst kvalm. At det går ann å lage noe så dårlig, skjønner jeg ikke. For dette er i gråsonen mellom musikk å det jeg kaster i søppla.

Noen er enige med meg? Eller det noen som faktisk liker dette? Kom med innspill da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fy faen, de er så talentløse at de ikke kan finne på sin egen musikk, først var det klassisk, og nå dette. Seriøst, kan de ikke finne på noe dritt selv? Folk driter vel i rytmen, bare donga, og tongmongahingtritritrtttt er der, og golvet rister, kan ikke heller jentene bli litt tykkere så vi slipper å ha musikk som rister, og ikke kom og si at det ikke går utover oss, for de anleggene til en halv million som de bruker på fester kan godt høres her, håper de snart slutter å feste på ormen lange!

ARRRRRGHHHEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Synes de godt kunne spart seg for å lage den musikken... Personlig hater jeg den, selv om jeg digger trance (det blir liksom bare FOR mye cheese). Men likevel blir den, replay musikken, spillt veldig ofte på fester og utesteder :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Faen som jeg hater "Replay: Dance Mania" og "Hard Dance Mania". BRENN!!

Jævla wannabe's!  :thumbdown:

Det er rett og slett så tragisk at jeg får rykninger i stortåa når jeg tenker på det.

Brenn! :cry:

jeg har Hard Dance Mania Vol.3 og jeg synes ikke det er så verst det;)

bra låter der bare så dere vet det;P

PS; jeg er 20år altså ikke til å betraktes som 14tis;P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
jeg har Hard Dance Mania Vol.3 og jeg synes ikke det er så verst det;)

bra låter der bare så dere vet det;P

PS; jeg er 20år altså ikke til å betraktes som 14tis;P

Kjører vel Volvo 240 óg du? :p

hehe;)nope d gjør jeg så absolutt ikke

har ikke bil;)hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...