Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 jeg skal lage en sommercd med bra Sommermusikk på kom med forslag dere så alle kan ta i bruk dette forslaget jeg mener bryan adams med summer of 69 er et must;) også vengaboys med sex on the beach;) DERE DA;)? Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 feks: Supergrass - Sun hit's the sky Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=415244 da er du vel på vei Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Postgirobygget - Under Isen Postgirobygget - Idyll Postgirobygget - En Solskinnsdag Bryan Adams - 18 Til I Die Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama Christian Waltz - Wonderchild The 88 - How Good Can It Be Blink 182 - Whats My Age Again? Blink 182 - All The Small Things Kommer ikke på flere i farten, men det er jo noe. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Folk&Røvere - Heilt Perfekt Lenke til kommentar
embark Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Motorcycle - As The Rush Comes Lenke til kommentar
Innos Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Er sikkert ikke sånn musikk du leter etter, men blir alltid mye Dream Theater og Metalliaca om sommeren for meg. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Joe Satriani - Summer Song Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Er sikkert ikke sånn musikk du leter etter, men blir alltid mye Dream Theater og Metalliaca om sommeren for meg. joda;) metallica unforgiven 2 er genial Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 feks:Supergrass - Sun hit's the sky hørte på den ikke så verst men kanskje ikke det jeg så etter Superboy - What`s that girl doing with that boy er en til;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Motorcycle - As The Rush Comes Genial den er med;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Joe Satriani - Summer Song ikke helt min type;)men takk allikavel;) Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Incubus med Morning View albummet. Min absolutte sommer-stemning-cd. Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Paul Oakenfold - Southern Sun (Dj Tiesto remix) Lenke til kommentar
haarod Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Og Will Ferrell - Afternoon Delight Lenke til kommentar
johnj Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Gruppen HALs album med samme navn er en meget sterk kandidat til sommersoundtracket 2005. I stedet for de stemningsfulle, dog ihjelspilte, "Idyll" og "En solskinnsdag" er Postgirobyggets "Sommer på jorda" verdt å vurdere. Ellers kommer MIN absolutte sommerlåt for året fra Trang Fødsel. "Fredag" kommer på gruppas samle-CD i slutten av måneden og finnes riktignok pr. dags dato kun som radiosingle. Andre enkeltlåter som fortjener en plass på CD-en din; KT Tunstall - "Black Horse And The Cherry Tree" DJ Jazzy Jeff/The Fresh Prince - "Summertime" Amerika - "Early Night" Audioslave - "Be Yourself" Incubus - "Summer Romance (Anti-Gravity Love Song" BigBang - "Wild Bird" Everlast - "What It's Like" Cake - "Never There" Phoenix - "(You Can't Blame It On) Anybody" Ash - "Orpheus" Coldplay - "Crests of Waves" Deftones - "Passenger" Euroboys - "Break Away" Flunk - "On My Balcony" Hyperchild - "Goodbye" System of a Down - "B.Y.O.B." Taproot - "Again & Again" The Jessica Fletchers - "Summer Holiday & Me" Kaiser Chiefs - "Oh My God" Leona Næss - "Charm Attack" Smash Mouth - "Walkin' On The Sun" Rob Thomas - "Lonely No More" Weezer - "Island In The Sun" Xploding Plastix/Sarah Cracknell - "Sunset Spirals" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 mange bra forslag her;)skal ta meg litt tid nå og høre på dem' bare kom med mere;) Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Joe Satriani - Summer Song ikke helt min type;)men takk allikavel;) Ok. Men har du hørt den? Den er veldig bra Lenke til kommentar
wil Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hammerfall-Chapter.V.Unbent.Unbowed.Unbroken Mudvayne-Lost and found Axenstar-The_Inquisition-Retail-2005 Freedom.Call.-.The.Circle.Of.Life.2005 Paimon-Metamorphine-CD-2005 kunne nevnt opp mange flere album som har kommet ut i år også, men da hadde jeg suttet til til i morra tidlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå