Gå til innhold

hvem er moderator?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri sett noen liste, men jeg har tidliger nevnt at det burde være en på siden her under forum menyen.

 

Da hadde man sluppet å lete opp adressene til moderatorene hver gang man har behov for det, noe som sikkert kunnet fått bort en del unødvendige svar m.m. i trådene.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Quote:


desertglow skrev (2002-09-28 15:57):

Den listen er oppdatert bare på én måte: Man har lagt til de som har kommet etter hvert, men ikke fjernet de som har forsvunnet.


 

Listen sjekker i databasen over hvem som har tilgang til å moderere. Så ja, listen er oppdatert, og ja det er en del folk der som er inaktive..

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Quote:


Killer_DT skrev (2002-09-28 23:09):

Det virker ikke som kravene for å bli mod er så veldig stor, siden nesten alle de folka på den listen har jeg aldri sett før! Gidder dem ikke å gjøre jobben sin?


 

Vi har utelukkende moderatorer som er aktive i nettverket. For eksempel er jeg listet der, selv om jeg svært sjelden poster meldinger eller modererer tråder.

Dessuten har moderatorene gjerne sitt "hovedområdet". Det vil si at moderatorer på Gamer.no sjelden blander seg opp i saken på Hardware-delen av forumet.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...