Jannis-15 Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 når jeg skal sende en privat melding til en moderator, hvordan gjør jeg det, og hvem skal jeg sende til??? Takk! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Du kan jo alltids se her: http://forum.hardware.no/whosonline.php For så å se om du finner en moderator på listen. Yummy er på nå, så han kommer vel kanskje med et svar her, skal du se. Edit: Hmm, innbiller jeg meg ting, eller finnes det ikke en moderatorliste? [ Denne Melding var redigert av: LarsC på 2002-07-22 22:40 ] Lenke til kommentar
Rusmusa Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Har aldri sett noen liste, men jeg har tidliger nevnt at det burde være en på siden her under forum menyen. Da hadde man sluppet å lete opp adressene til moderatorene hver gang man har behov for det, noe som sikkert kunnet fått bort en del unødvendige svar m.m. i trådene. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Nei, jeg finner den ikke, så det må være fantasien min som spiller meg et puss. Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 http://forum.hardware.no/frames/view_moderators.php Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Og størst av dem alle: Martin Lexow Wirak. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Quote: Den 2002-07-23 05:22, C. Alshus skrev:Og størst av dem alle:Martin Lexow Wirak. Er Håvard Røste som er størst nå da. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Men Wirak er jo grunnleggeren av HW.no. Derfor er han størst. Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 2/3 av de moderatoren tror jeg , jeg aldri har sett Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Quote: Den 2002-09-27 14:47, skrev Caveman:2/3 av de moderatoren tror jeg , jeg aldri har sett Den listen er oppdatert bare på én måte: Man har lagt til de som har kommet etter hvert, men ikke fjernet de som har forsvunnet. Ellers er det ikke alle som er like aktive heller :wink: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 /me er stor:D Lenke til kommentar
amund Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Quote: desertglow skrev (2002-09-28 15:57):Den listen er oppdatert bare på én måte: Man har lagt til de som har kommet etter hvert, men ikke fjernet de som har forsvunnet. Listen sjekker i databasen over hvem som har tilgang til å moderere. Så ja, listen er oppdatert, og ja det er en del folk der som er inaktive.. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Det virker ikke som kravene for å bli mod er så veldig stor, siden nesten alle de folka på den listen har jeg aldri sett før! Gidder dem ikke å gjøre jobben sin? Lenke til kommentar
Jalla Karlsen Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Quote: Den 2002-07-22 22:28, skrev Jannis-15:når jeg skal sende en privat melding til en moderator, hvordan gjør jeg det, og hvem skal jeg sende til???Takk! Yummi er høne"moder" ator :smile: ja han er hønemor ,,, hmm og jeg er ikke kylling ...lol Lenke til kommentar
amund Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Quote: Killer_DT skrev (2002-09-28 23:09):Det virker ikke som kravene for å bli mod er så veldig stor, siden nesten alle de folka på den listen har jeg aldri sett før! Gidder dem ikke å gjøre jobben sin? Vi har utelukkende moderatorer som er aktive i nettverket. For eksempel er jeg listet der, selv om jeg svært sjelden poster meldinger eller modererer tråder. Dessuten har moderatorene gjerne sitt "hovedområdet". Det vil si at moderatorer på Gamer.no sjelden blander seg opp i saken på Hardware-delen av forumet. Mvh, Amund Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 La merke til at desertglow, allyse og Dollar var i den lista. Er disse blitt addet nå nylig? Kan aldri huske å ha sett disse "relatert" moderator. Og hvorfor er det så få som vet om den moderator-lista? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Quote: Og hvorfor er det så få som vet om den moderator-lista? [useriøs] Fordi den er «hemmelighetsstemplet»? :wink: [/useriøs] Hmm, den lista var fin. Visst ikke om den før nå . Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Er ikke alle som er like aktive moderatorer nei, personlig blander jeg meg ofte i diskusjonen, og vil derfor *somregel* unngå å moderere den, om det ikke er strengt nødvendig. Blir litt som å sette katten til å passe fløten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå