SUPERJANNE Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 hvilken er det? hva har dere? har dere en bra side med mobilsvarere? Lenke til kommentar
zand Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 For noen år siden hadde inpoc en del artige mobilsvarmeldinger man kunne bestille, men disse ble borte. Vet ikke hvorfor, men kan vel ha noe med at operatørene ikke likte at folk drev å delte ut pin-koden til mobilsvaren til disse firmaene. Kan godt hende det er helt feil også. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 For noen år siden hadde inpoc en del artige mobilsvarmeldinger man kunne bestille, men disse ble borte. Vet ikke hvorfor, men kan vel ha noe med at operatørene ikke likte at folk drev å delte ut pin-koden til mobilsvaren til disse firmaene. Kan godt hende det er helt feil også. Husker det.. Jeg hadde Austin Powers svarer! Dritfett! Lenke til kommentar
Howiey Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Finner ingenting! Finnes det ikke sider der det finnes tjenester som f.eks. lyder til mobilsvareren!? Og nå som jeg har Chess med netcom dekning, kan jeg få ringoppsignaler slik som vanlige chess kunder kan? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Jeg har en som heter Sint telefonsvarer. Der er det en sint mann som sier: "Du! vet du hva det verste med sånne telefonsvarere er? At dem bare fortsetter og fortsetter! Jeg mener, kunne ikke folk bare legge igjen et sånt pip'a?! Så kunne sånne folk som deg bare legge igjen en beskjed? Men neeeeida! Først skal du høre på en masse helvetes drit og faenskap! En masse forpult tøys! Og når endelig dette pipet kommer så har du faen'mæ hæææælvete glemt hva det var du skulle si forno! Jeg blir så forbanna irritert!" Så sier han med vanlig snill stemme: "Hvem er du forresten?" Syns den er ganske bra jeg Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Jeg har en som heter Sint telefonsvarer.Der er det en sint mann som sier: "Du! vet du hva det verste med sånne telefonsvarere er? At dem bare fortsetter og fortsetter! Jeg mener, kunne ikke folk bare legge igjen et sånt pip'a?! Så kunne sånne folk som deg bare legge igjen en beskjed? Men neeeeida! Først skal du høre på en masse helvetes drit og faenskap! En masse forpult tøys! Og når endelig dette pipet kommer så har du faen'mæ hæææælvete glemt hva det var du skulle si forno! Jeg blir så forbanna irritert!" Så sier han med vanlig snill stemme: "Hvem er du forresten?" Syns den er ganske bra jeg 6660617[/snapback] Kan du legge ut denne? Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Man finner mye ved å søke på "answering machine" på Google. Selv har jeg MacGyvers telefonsvarer: "Hi, this is MacGyver. We all know how these things work, so when you hear the beep, go for it." Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Jeg har en som heter Sint telefonsvarer.Der er det en sint mann som sier: "Du! vet du hva det verste med sånne telefonsvarere er? At dem bare fortsetter og fortsetter! Jeg mener, kunne ikke folk bare legge igjen et sånt pip'a?! Så kunne sånne folk som deg bare legge igjen en beskjed? Men neeeeida! Først skal du høre på en masse helvetes drit og faenskap! En masse forpult tøys! Og når endelig dette pipet kommer så har du faen'mæ hæææælvete glemt hva det var du skulle si forno! Jeg blir så forbanna irritert!" Så sier han med vanlig snill stemme: "Hvem er du forresten?" Syns den er ganske bra jeg 6660617[/snapback] Kan du legge ut denne? 6661002[/snapback] Hmm.. Kan prøve Vet ikke om alle kan spille den av, men jeg regner med at de fleste mobiler støtter AMR-formatet? EDIT: "Opplasting feilet. Du har ikke tillatelse til å laste opp en slik filtype." ARGH! Endret 12. august 2006 av MobilKnut Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Kan du ikke pakke inn fila da? (.zip / .rar) Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Kan du ikke pakke inn fila da? (.zip / .rar) 6665548[/snapback] Genialt. Skal prøve dette. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 "Abbonenten har fått nytt nummer. Det nye er det samme som det gamle, bare at det er nytt" - Samme stemme som den originale "Abbonenten har fått nytt nummer"-tjenesten. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 "Abbonenten har fått nytt nummer. Det nye er det samme som det gamle, bare at det er nytt" - Samme stemme som den originale "Abbonenten har fått nytt nummer"-tjenesten. 6666006[/snapback] Oooo.. :!: Den hørtes ut til å være midt i blinken for meg.. Vet du hvor du får tak i den nå? Jeg har den der "jungel" sangen.. "in the jungel, the mighty jungel the lions sleeps tonight.." osv. Vet ikke va den heter. Men har også i ettertid lagt merke til at det høres ut som om noen "humper" i ei seng i bakgrunnen.. Å siden sangen i seg selv er ganske fengende, å ikke minst at den plutselig stopper å pipet kommer, har jeg fått utallige mobilsvar, der folk synger videre, uvitne om at di blir tatt opp.. Så den er på sin måte ganske genial.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå